hva kan man?

mammatil2jenter

Forumet er livet
ønske seg til bursdagen..?... jeg har rett og slett ikke peiling. har alt av kjøkkenutstyr og ting og tang.

blir 25 år..

noen som har noen råd*?

Spa,fotpleie,gavekort.[:)]

ja der sa du noe[:)] takk for tipsene.

Gavekort på enten klær, Tilbords, Kremmerhuset, Spa.....

Har stort sett alt jeg også, men alltid fint med et gavekort på en krims-krams butikk eller no[:D][:D]

Har samme problem som deg hver bursdag og jul.
Så nå har jeg bestemt meg for å begynne å samle på et hardangerbestikk som jeg kan ønske meg.

Ellers er det jo alltid gøy med nye klær[:D]

ORIGINAL: snuskelusken

Har samme problem som deg hver bursdag og jul.
Så nå har jeg bestemt meg for å begynne å samle på et hardangerbestikk som jeg kan ønske meg.

Ellers er det jo alltid gøy med nye klær[:D]

ja det er sant det.. det er så vanskelig,. har hele settet i en slag i hardangerbestikk.. begynte jo å samle på ting da jeg var 15 år. så føler jeg har ALT. det er så fult over alt her..
me siden jeg er gravid har jeg ikke så lyst på så mye klær pga har endel mamma klær.men tips taes i mot med takk.

Jeg ønsker jeg masse bestikk, servicer etc til jul.. men syntes det er litt kjedelig å få til bursdag..!
Liker å få noe mer personlig til bursdag... topp-gaven er gavekort på massasje!! Den slår ann hver gang!!
Ellers så er det litt klær og sånt hvis jeg har sett meg ut noe..! Fikk jakke av min kjære forrige bursdag.. den hadde jeg sett meg ut.. han tør ikke handle noe annet enn hva jeg har sett meg ut.. hehe.. og det er kanskje like greit.. hihi..

Hva med en tur?

En helg på hotell eller en tur med color fantasy/magic?

her var mye ider..

TAKKER ALLE SAMMEN,,.!

Deilig me en personlig gave då sia det ikkje e nåkka spesielt du ønska dæ.

ORIGINAL: 3stars

Deilig me en personlig gave då sia det ikkje e nåkka spesielt du ønska dæ.

sant det...[:)] sa til han at jeg ønsket meg blomster.[:)]

Gavekort på: hudpleie, velvære, frisør, klær etc.....:-) Hadde bursdag i går og da fikk jeg diverse gavekort. Så kjekt når jeg vil shoppe noe.... :-)

Back
Topp