Mamma jobber i barnehage, og hun ser stadig vekk at unger blir dårlig ved tannfrembrudd. Men ifølge tannlegene så skjer det ikke ^^Kjempe snodig! Ja der sier du noe, mini var løs i magen rundt første tann. Og knall rød i kinna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma jobber i barnehage, og hun ser stadig vekk at unger blir dårlig ved tannfrembrudd. Men ifølge tannlegene så skjer det ikke ^^Kjempe snodig! Ja der sier du noe, mini var løs i magen rundt første tann. Og knall rød i kinna
Se matportalen, men mener det er 200 mg koffein. Jeg drikker 2 kaffe latte om dagen. Det er innenfor maksgrensa. Da kan jeg ikke ta en cola senere. Gode vaner å ta med seg fra svangerskapet over til ammingen da. Er veldig glad i kaffe jeg også.Er selv skikkelig kaffekjerring og drakk minst 8 kopper kaffe om dagen før jeg ble gravid! Men tvert jeg ble gravid så taklet jeg ikke kaffe i hele tatt (reduserte til anbefalt mengde fra befruktning, hadde IVF). Men håper jo jeg begynner å like kaffe igjen når frøkna er ute me da er det greit å vite HVOR mye jeg kan drikke
Jeg forholdt meg til de anbefalingene som gjaldt ds jeg var gravid (to kopper om dagen), men helsesøster mente at det ikke var så nøye. Nå hender det jeg drikker tre, og iblant blir det en cola og. Men selvsagt, merker jeg noe på lillegutt så kutter jeg ned igjen.Er selv skikkelig kaffekjerring og drakk minst 8 kopper kaffe om dagen før jeg ble gravid! Men tvert jeg ble gravid så taklet jeg ikke kaffe i hele tatt (reduserte til anbefalt mengde fra befruktning, hadde IVF). Men håper jo jeg begynner å like kaffe igjen når frøkna er ute me da er det greit å vite HVOR mye jeg kan drikke
Koffein bør vel holdes på samme nivå som under graviditeten. Ellers hadde jeg ingen restriksjoner på mat. Der må du bare prøve deg fram.
Det fikk du beskjed om. Jeg fikk beskjed om det jeg skrev. Jaja, da er det best å finne ut av det selv.Nei, koffein kan drikkes ved amming!! Jeg elsker min kaffe, men holdt meg til to kopper da jeg var gravid. Fikk beskjed om at så lenge baby ikke reagerte, kunne jeg "hive innpå" igjen når h*n var født
Uansett, det finnes ingen fasit for hva man ikke kan spise. Med begge mine kunne jeg spise hva som helst, kål, løk, krydder, drikke kullsyre, kaffe og alt.. Andre kan ikke spise tacokrydder eller jordbær en gang