hva kan man si?

x1xlille umulius

Gift med forumet
til naboen ang nabogutten??

han er 10/11år. han følger med på alt jeg/vi gjør. hvem vi har besøk av.
når dem kommer når dem drar..
han kommer ut i gangen når det ringer på og blander seg inn i samtalen..
(mora sier ikke no, ho sitter bare der å ser på [8|])

istad kom han hjem. løp opp (bor i 2etg) så roper han inn siden døra står oppe..
sover marcus?? ja han sover nede... åååå ja... men hver litt stille da så han ikke
våkner... men jeg tror han er våken jeg.. MARCUS??? så løper han ned og  roper opp;
HAN ER VÅKEN!!!! sa jeg ikke at han skulle være litt stille da???[:@][:@]

Å heerlighet!![:@]
Tror jeg hadde hatt lyst til å filleriste den ungen litt[8D]

Huff, det er alltid veldig vanskelig i sånne situasjoner hvor man nærmest må oppdra andres barn. Jeg er veldig usikker, men jeg tror jeg ville ha tatt opp spesielt plagsomme/irriterende ting med mammaen (feks om han kan la være å vekke barnet ditt) I så fall; vær veldig konkret på episoder, ikke si sånn "han pleier" og "stort sett" og slike uttrykk, hvis du kan la være.

Masse lykke til, vanskelig situasjon asså.. [&o]

Korr irriteranes, trur æ hadde tatt en prat med mammaen hans[:@]

spill på det at guttungen din ikke har det bra når han driver å roper sånn?

ang det med mora er det nok lost case[&:]

ORIGINAL: snupsemamma

ORIGINAL: lille umulius

til naboen ang nabogutten??

han er 10/11år. han følger med på alt jeg/vi gjør. hvem vi har besøk av.
når dem kommer når dem drar..
han kommer ut i gangen når det ringer på og blander seg inn i samtalen..
(mora sier ikke no, ho sitter bare der å ser på [8|])

istad kom han hjem. løp opp (bor i 2etg) så roper han inn siden døra står oppe..
sover marcus?? ja han sover nede... åååå ja... men hver litt stille da så han ikke
våkner... men jeg tror han er våken jeg.. MARCUS??? så løper han ned og  roper opp;
HAN ER VÅKEN!!!! sa jeg ikke at han skulle være litt stille da???[:@][:@]

Åååååhhhhh, skulle nesten tro du har samme nabogutt som oss!!!! Han kommer trampende inn dørene flere ganger om dagen, fra morgen til kveld (ikke når han er på skolen, da....) Han spør aldri om det passer at han kommer på besøk, han bare kommer rett inn og setter seg ned, evt. legger seg på sofaen!!! Også blander han seg borti alt jeg og sambo prater om, går rundt oss inne på kjøkkenet når vi lager middag, også har han lett for å "ta av" og bli litt for aktiv, og det er UTROLIG slitsomt.... Han følger med når vi er ute en tur, så med en gang han ser vi kommer hjem igjen er han på døra... Han er jo en snill gutt, men det blir bare ALTFOR mye...
Sambo har heldigvis begynt å sette ned foten og si rett ut til han innimellom når han kommer at det ikke passer med besøk, og da hører han heldigvis etter...
Det blir ikke AKTUELT å ha han på dørene i tide og utide når beibissen kommer!!!

samme her....

han tramper inn døra her også[:@] her en gang strømmen gikk. kom han bare rett inn siden
døra stod på gløtt. tok seg til rette med lekene til marcus. jeg og marcus så bare på
hverandre. hva gjør han ??[8|] rota i apsolutt ALT!![:@] 
en annen gang følgte han meg helt til mamma og dem. gikk rett inn uten å spørre om det
var greit. jeg skulle på bailine, tror du ikke han sykla etter meg og var på vei inn sammen
med meg da??? da sa jeg stopp hallo!!!!![:'(] måte på klegg da....

tror jeg skal snakke med han først jeg og si jeg er møkk lei av at han følger så med på oss..
gir han seg ikke da, så går jeg til mora

Back
Topp