Hva kan man si?

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Jeg sier buhu! Er bare SÅÅÅÅ lei snøværet nå!!

Vedlegg

• 1362990190765.jpg
    1362990190765.jpg
    65,8 KB · Visninger: 46
Åi da... skjønner godt du er lei ja.
Vi har ikke snø her (bank i bordet) men frosten vil ikke slippe taket. Klar for vår nå.

Åi da... skjønner godt du er lei ja.
Vi har ikke snø her (bank i bordet) men frosten vil ikke slippe taket. Klar for vår nå.
Bruker og være fri for sne i mai mnd, men håper jo inderlig at snøen skal smelte bort sånn over natten.. men siden i forje uke har det kommet mellom 50-60 cm snø :/

Uff naj jeg missuner dere absolutt ikke.. Her er snøen borte, ligger noen snøfonner noen plasser da, men det er så lite:) sol og klar himmel i dag og, men var kaldt da. -8 i halv ni tiden:/

Har lenge vurdert og dra til min søster i Grimstad på en liten husmor ferie, der er ikke så mye sne som her :p

Jeg er såå enig....
Satt i går å snakket om hvor godt det var at det hadde blitt bart på veiene og at sola varmet. Er så klar for vår!! :)

...og når jeg sto opp i dag..tror dere jaggu ikke det var blitt hvitt igjen??!? Og det har snødd i hele dag. Dritt..

åååå jooda. her har det vært snø å møkka vær.. snøen forsvan i februar

Hehe, min bror sa at det var max ti cm snø. Og når jeg var der i januar var det snøfritt og sol. :) mens i februar var det litt snø igjen, litt..!

Sent from my HTC One V using BV Forum

Hehe, min bror sa at det var max ti cm snø. Og når jeg var der i januar var det snøfritt og sol. :) mens i februar var det litt snø igjen, litt..!

syns det har vært masse snø her jeg. nok til at jeg ble møkk lei. men så bor jeg i sentrum å da.

syns det har vært masse snø her jeg. nok til at jeg ble møkk lei. men så bor jeg i sentrum å da.

Min bror bor i fredrikstad også da, så kanskje det har vært mindre der. :) men ja, man venter på vår og sommeren nå som vinteren går mot slutten. Nå skal vi bare på hyttetur i påska, så etter det kan snøen bare smelte. :)

Back
Topp