Hva kan man gjøre med "ødelagte" mammapupper?

Har i flere år vurdert brystløft, men har tenkt at jeg heller må vurdere det på nytt når man er ferdig med barn og slikt, så man slipper å gjøre det flere ganger eventuelt. Er fornøyd med puppene når jeg har BH på, men har aldri vært fornøyd når klærne er av...

Kan jeg spørre hva du gjorde og hva det kostet? :)
Jeg la inn runde innlegg over muskelen, 350 gram på hver, og det kostet 30000kr :)
Jeg gikk fra liten a cup til en fin d cup. Det passer kroppen min, ser ikke stort ut, og ingen kan se at jeg har silikon ;)

Gikk fra E til liten B etter amming og vektnedgang. Tenker å bruke feriepengene og fikse til høsten :)

Vurderer sterkt å fikse på de ja. Tre barn har satt sine spor. De er helt tomme.

Fikser på når jeg er ferdig med ammingen. Skal bare ha løft da.

Ja... kort fortalt er jo puppene et trist syn etter 2 graviditeter og ammeperioder. Dette er faktisk noe jeg har fått komplekser for :( er i utgangspunktet "imot" plastikk kirurgi. Men det er likevel noe jeg vurderer nå som jeg er der at det plager meg såpass mye.

Noen som vil dele erfaringer ?

Kanskje greit å vente med til du er kommet i overgangsalderen og totalt ferdig med barn? :)

Mvh Undre.

Ingen skrubber eller noe annet hjelper.

Men, man trenger ikke operere inn noe kunstig om man først vil operere, såfremt man har fett til overs noe annet sted på kroppen.
Da kan man nemlig flytte det, og slår to fluer i en smekk. :)
DET skal jeg gjøre når jeger ferdig med å amme. Da blir ikke puppene rare når man blir eldre. :)

Back
Topp