hva kan dette bety da?

Jadda26

Elsker forumet
Skriver inn spm her jeg[:D] Vell iallefall så i hele natt (og som mange andre netter) så har jeg logge våken med regelmessige kynnere, eller om det er det er jo en sak.. De er kjempe vonde og varer opp til minuttet om ikke litt lenger..Og så blir de bare sterkere og sterkere, MEN når jeg først står opp så gir de seg, altså går over i kynnere med stikking der hodet er...hva kan dette bety? Og om noen hadde det sånn pleier det å gå lang tid før fødselen er igang?

dytte*

er modning vondt? hehe hva er dette? sorry er helt blank på dette

Joda, er nok modning, livmorveggen som driver å gjør klart til fødsel .SÅ det blir nok snart. Men det kan enda gå et par uker altså. 

flott... hehe jeg er kjempe fødeklar[:D][:D]

ORIGINAL: grandiosa

Har du snakka me lege eller jordmor om detta?Vesst ikje bør du jo gjør d

ja kanskje jeg burde gjort det..Har ringt før og da sa de jeg sku ringe om det kom igjen bare værre og regelmessig..men med engang jeg skal ringe om morgningen så gir det jo seg...hm..må snart bestemme seg disse smertene[;)]

Det kan jo være maserier.
Fødselen er nok ikke så langt unna, men det kan jo fortsatt ta et par uker da. Hadde det sånn da jeg skulle ha lillejenta jeg også.

Du får bare smøre deg med tålmodighet, og plutselig så er fødselen i gang[:)]

er ganske smørt her..med tålmodighet.. hehe men det begynner å bli tynt med det..[:D][:D]

ja det er slitsomt å gå slik... men om de forsvinner når du reiser deg så er det kynnere.. men blir de sterkere når du reiser deg så er det rier... (fikk jeg forklart) men det holder nok på å gjøre seg klart... så spennende!!!!! masse lykke til....[:D]

ORIGINAL: tittilotta

ja det er slitsomt å gå slik... men om de forsvinner når du reiser deg så er det kynnere.. men blir de sterkere når du reiser deg så er det rier... (fikk jeg forklart) men det holder nok på å gjøre seg klart... så spennende!!!!! masse lykke til....[:D]

ja slitsomt er ett fint ord på det[:D] hehe takk for det..Gleder meg kjempe mye til å se og holde tulla vår..endelig etter så lenge venting[:D][:D]

huff husker med gru når jeg gikk slik selv.. gikk med kynnere i flere uker.. var så sliten at til slutt så satte de meg i gang...

Dra til akupunktur, sånn modningsakupunktur. Det hadde jeg god utbytte av. Slappet skikkelig av, sovnet til og med der jeg lå på benken. Og selv om jenta kom 14 dager for seint (etter termin), så gjorde i grunn ikke det noe. Fødselen ble kjempefin og jeg hadde fått god tid til å slappe av før fødselen.

Lykke til! [:)]

Back
Topp