Hmm. Hun kan snakke hele setninger, har et veldig "voksent" språk. Sa feks. til meg her i går, da jeg sa hun måtte spise middag før hun får lørdagsgodt "men mamma, æ vil se på film å kose meg med godteriet mitt" . Kommer med kommentarer at "nei, det er ikke bare bare det der" osv. Hun takker for maten, tar tallerkenen i oppvaskmaskinen og hiver evt rester i søpla.
Klatrer og hopper fra meters høyde. Sluttet med bleie om dagen/natta (men det var bare for et par måneder siden) Kan telle til 20, kan ukedagene, telle til 10 på engelsk, kan noen farger (i starten var alt rosa..) og knytte knute, perle små perler, skrive bokstaven sin, og tegne mennesker (uten kropp vell å merke, beina og armene kommer fra hodet! Hehe) Ja. Det er vel det jeg kommer på nå, men ser hun ligger ganske på normalen med andre barn her
(Jeg er jo litt stolt også da ! Hehe) Skryte, skryte .. ;P
Klatrer og hopper fra meters høyde. Sluttet med bleie om dagen/natta (men det var bare for et par måneder siden) Kan telle til 20, kan ukedagene, telle til 10 på engelsk, kan noen farger (i starten var alt rosa..) og knytte knute, perle små perler, skrive bokstaven sin, og tegne mennesker (uten kropp vell å merke, beina og armene kommer fra hodet! Hehe) Ja. Det er vel det jeg kommer på nå, men ser hun ligger ganske på normalen med andre barn her
(Jeg er jo litt stolt også da ! Hehe) Skryte, skryte .. ;P