Hva kan de små?

mkrago

Elsker forumet
Den siste tiden har lille gutt virkelig fått til det å rulle og spinne rundt på navelen. Han ruller rundt over alt, finner han stadig hengende i gardinene, nå sist gang jeg lirket de ut av grepet hans la jeg de i vinduskarmen. Har funnet han under salongbordet og på god vei inn på kjøkkenet. Hadde håpet at han skulle bli liggende omtrent der jeg legger han en liten stund til. Vi må virkelig begynne å baby sikre leiligheten til helgen.

Han skravler som er foss, helsesøster påpekte at han tydeligvis ble pratet mye med. Han spiser også som en helt og elsker absolutt alt av mat, selv om han ikke er så begeistret for ferdig glass men det går også ned. Han kjefter om maten ikke kommer fort nok. Han klarer å stå selv, men må jo holde han for plutselig svikter beina.

Alt han kommer over skal stappes i munnen og gnages på, ingen tegn på tenner enda annet enn forferdelig sikling, men det har han holdt på med i ca 2 mnd allerede.

Er deres små begynt å bli mobile? Hva kan deres små nå? Fascinerende vaner? Irriterende uvaner?
 
Back
Topp