hva kan de prøvesmake?

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
er nok en litt forsiktig mamma når det gjelder mat. Men det er fordi vi har slete litt med magen hans. Men nå spiser jeg selv ganske normalt igjen (minus melk) og det ser ut som ting har begynt å ordne seg. 
Vet ikke om jeg helt tør å begynne med grøt enda pga melken. Han har heller ikke prøvd MME pga sart mage.
Men hva har deres små fått prøvesmake?
Han har fått litt saft og syltetøy på smokken men ikke noe uten om det.... [8|]

Ludvik er ikke glad i grøt, men elsker gulrot-mos og frukt-pureer [:D]

Elias har smakt på banan et par ganger[:D] men pga at han har vondt imagen noen ganger aå ble eg frarådet å gi han smaksprøver også. synes synd på han når eg spiser noe, han vil smake på alt eg putter i munnen[:D]

Lillegutt elsker banan, og er glad i fruktmos [:)]

Meg magebarn ville jeg ventet lenger. Har hatt to magebarn nå, og jo lenger man venter, jo bedre er det - for tarmsystemet blir mer modent... Men, "safe" ting er vel potet, avokado, eple... Det er det tryggeste jeg kommer på. Mos det med litt mm, så blir det flytende...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Meg magebarn ville jeg ventet lenger. Har hatt to magebarn nå, og jo lenger man venter, jo bedre er det - for tarmsystemet blir mer modent... Men, "safe" ting er vel potet, avokado, eple... Det er det tryggeste jeg kommer på. Mos det med litt mm, så blir det flytende...

Du har hatt to ja..
Ja er litt redd for å begynne litt for tidlig. men å mose de "safe" tingen sammen med mm hørtes ikke så dumt ut.

Back
Topp