Hva kaller/kalte du babyen i magen?

Jeg kaller magen for Pondusen min :-P
Bebisen i magen kaller jeg for huleboeren eller alvebabyen <3

Pappan kaller H*N for bolla.
Bestemor har gitt H*N knøttet som kjælenavn.
Jæ begynte å si Svømmern helt i starten.

Har kaldt magen for bolla og babyen for lille fram til nå. Nå har den fått navnet bølla fordi den romsterer så mye inni magen <3 :-D

Bolla, urokråka, babyen, terroristen og knøtta :)
Terroristen er egentlig ikke noe å spøke med, men jeg var dritt lei en dag og fant ut at hun var en liten terrorist fordi jeg ikke fikk sove.

Kaller han/hun for nurket<3 Blir nok forandret litt på når vi kommer dit at vi får vite kjønnet. Men enn så lenge er det lille nurket mitt <3

Vi kalte den for erten ganske lenge, men da den ble større passet det ikke helt, så nå er vi begynt å bruke mamma sitt kallenavn på ungen som er måneblomsten (har noe med navnevalget våres å gjøre) så har eg to venninner som for en eller annen grunn insisterer på å kalle stakkars liten for Glenn Coco, siden vi såg på mean girls når eg fortalte om graviditeten.

Akkurat nå går det i Bernt og lillebror. Får kanskje vite kjønn på OUL i morra, så da er det muligheter for at kallenavnet endrer seg :-)

Første: lille reka (leste på nettet at fosteret lignet mer på, og var på størrelse med en reke i starten av svangerskapet), lille snupp og kickwii. Nå nr to: miniduttien. :)

Back
Topp