Hva kaller du mageboeren?

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Hatt en tråd om dette før, men nå er vi jo snart halvveis alle mann og har knyttet et litt annet forhold til den lille leieboeren i magehulen, så da spør jeg igjen;
Hvilket kallenavn har dere på den lille?

Vi har samme kallenavnet nå som vi har hatt siden uke 5-6, Lille Schrödiger.

Knøtteline :Heartred
Vi har ikke bestemt oss for navn enda, og vet det er ei jente, så vi synes det er passende.
Sa knøttet før vi visste kjønnet, så da var det naturlig å skifte det om til hunkjønn da vi fikk vite sikkert.

I starten sa storebror Herr Svendsen:laughing002 Nå har vi bare gått over til lillebror.
Finner ikke guttenavn vi liker så mulig det blir lillebror permanent...

Guttungen kalle han chase (fra paw patrol) ellers ikkje noe fast. Litt lillebror, babyen i magen. Egentlig ikkje funne på noe kallenavn denne gang :rolleyes:

«Den». :shy: Høres sikkert upersonlig ut, men har liksom ikke fått et skikkelig forhold til at det er en baby der enda så det er det eneste som har føltes naturlig. Nå når vi vet kjønn har vi gått mer over til «han». Kanskje er det fordi vi generelt er dårlige på kallenavn.:wacky:

Den, lille, guttetassen, guttebassen, knerten, han ++ vi er veldig glad i kallenavn i familien min, så går i veldig mye forskjellig :)

Kaller henne «lillesøster». Jenta vår på 3 kaller henne Maria, hun er fast bestemt på at det er det fineste navnet til lillesøster:)

Vi sa oftest "babyen" da jeg var gravid siden vi ikke visste kjønn. Den kommende bestefaren tullet med å kalle babyen "Ågot" og det ble babyen kalt hele svangerskapet av han.

Her var det «den» eller «babyen», før ultralyd.. Nå har vi gått over til «lillebror».

Vi kaller henne lille karamellen, prinsesså eller knøttet. Moren min kaller henne for modellen. (Noe jeg syns er kleint)

Back
Topp