Hva kaller du babyen i magen?

jeg kaller den spiren, mini, babyen. Samboer kaller den konsekvent Inger-Anne :p (Siden jeg har sagt at det navnet er uaktuelt, alt for mange som heter enten Inger eller Anne :D (Selv om jeg veldig gjerne ville kallt opp etter min farmor eller mormor
 
Vi sier bare lille i magen. Min mamma sier «henne», for hun er så sikker på at det er en jente:hilarious: Blir spennende å se om det er en lillebror eller lillesøster der inne! Når vi får vite det så skal lille få seg et navn:happy:
 
Etter OUL blir magen bare kalt for lillebror :)
 
Her blir han bare kalt han:happy: Har gjort det hele veien, selv om jeg ikke visste kjønn før i dag:nailbiting:
 
Nevøen min sier «Herr Baby», men verken han eller vi vet kjønnet enda ☺️

Nå som vi vet at det blir en gutt så er det desto mer morsomt at han hele tiden har satt herr baby. Vi har gått over til å si han, baby i magen, gutten i magen osv.
 
Oss foreldre mellom sier vi navnet hennes, men vi sier bare "babyen" til storesøsken og besteforeldre etc (kun et par stykker som spurte meg direkte har fått vite ene fornavnet så langt). da vi ikke helt har bestemt oss for om vi skal offentliggjøre navnet før fødsel eller ei. Vi ventet på OUL for å bekrefte kjønnet først, og den var for knappe 3 timer siden så selv om navnet er bestemt helt sikkert nå, så har vi ikke kommet lengre i avgjørelsen på dette - vi får se hva som faller naturlig for oss når ungene kommer hjem fra skolen/bhg i dag tenker jeg :D
 
Her kaller vi den for babyen, avkommet eller dattersønn. Blir nok sikkert et nytt kallenavn etter OUL på torsdag.
 
Noe så originalt som baby :laughing002
 
Har sagt bare «han» inntil vi fikk vite kjønn, sikkert siden vi har gutt fra før :) men nå som vi vet at det er jente sier vi frøkna eller «hu» (blir det på dialekten, vi sier hu ikke hun), sist brukte vi navnet mye oss imellom, og da mener jeg vi glemte oss litt og røpte hva han skulle hete på forhånd. Har en rimelig idé om hva hun skal hete, men vil ikke dele det med noen enda, i tilfelle vi ombestemmer oss :)
 
Vi begynte med bringebæret, og senere Lykketrollet eller trollungen. Men nå som vi er i uke 22 og vi vet det er en gutt så kaller vi han for lillebror eller lillegutt. Odelsgutt innimellom:p
 
Startet med Lille Persille og gått over til Bøtteknøtt. Kaller også ofte med navn slik at det er lettere for barna å relatere seg til:)
 
Back
Topp