Hva kaller dere leieboeren i magen?

Paddis

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg kaller min for klædden, men kjæresten min syns det var så stygt så har begynt å si bebien eller knøttet i stede for :love017
 
Lillebrøster eller babyen. Antar den blir kalt lillesøster eller lillebror når vi får vite hva det er. :)
 
Mini, knøtten og babyen ;)
Men har idag funnet ut at det er en jente, så da blir det nok lillesøster eller "navnet" heretter ;)
 
Har ikke sagt så mye enda egentlig, knøtta, de små kanskje. Men blir mest omtalt som tvillingene, og babyene. Nå når vi vet kjønn sier jeg gutten og jenta også :)
 
Pr nå er hun reka, lillesøster, mini eller baby. Jeg gleder meg til vi blir enige om navn - det var så greit med storesøster, at vi kunne bruke navnet hennes allerede da hun var i magen :)
 
Stort sett kalles den baby, men tror faktisk at klædden er blitt brukt hyppig her også :p
 
Egentlig mye godt det samme som jeg kalte forrige. Babyen, lillemor og lillesøster. Også lille venn.
 
Baby Jo etter vi fant ut kjønnet :D (han skal hete Jonathan)


eller bebis. Bamsemums.
 
Mini, Lille i magen, lillesøster/lillebror :)
 
Babyen og navnet hennes :Heartred
 
Så mye herlige og kjærlige navn. Gleder meg til oul neste fredag, så kan jeg hvertfall begynne med han eller hun :dummy::dummy1:
 
Vi kaller hen Baskis, men syns også Rekefjes er en klassiker jeg burde bruke mer :happy8
 
Back
Topp