Hva kaller dere den lille i magen?

Det er mye sammenlikninger med størrelser på bær/frukt og lille spira i apper, så vi har kalt den lille for blåbæret en stund nå:Heartblue I dag nytt kallenavn: bringebæret:Heartpink

Var på UL i uke 6 og så en liten prikk med bankende hjerte, så vi har bare kalt den for "prikken" til nå :P

Med følelsen av at jeg bærer jente så kaller jeg denne for lille My. Sist jeg var gravid kalte jeg barnet i magen før knøttet, følte at det var gutt og det var det

Lille - men egentlig ikke så mye vi snakker om det :p vi har hatt kallenavn på de andre også - kommer nok etterhvert når unga får vite og vi kan prate mer åpent

Mini med mannen og de fleste andre, bestevennen min insisterer på å kalle den blåbæret (da den var på str med et blåbær da jeg fant ut)

Jordmoren på TUL kalte den for "reke", så vi har fortsatt å bruke det. Og tenkte å oppgradere til scampi etterhvert :hilarious:

Frø:happy: Må vel få et kallenavn som rommer mer etterhvert:joyful:

Lille bøllefrø ;) blir vel noko anna når eg kommer litt lenger ;)

Sniker fra august.

Vi kaller den lille for Sneipen eller Mini. Husbonden som kom opp med førstnevnte:hilarious:

Dattera på fem fant på kallenavnet Loppa. Haha. Så det er det vi kaller den nå :hilarious:

Jordmor sa på første TUL at den nå var i "bamsemums-fasen" - synes det var utrolig søtt, så prøvde ei stund og innføre Bamsemumsen :joyful:

Meen etter noen uker der jeg stort sett sa Baby spontant istedenfor har jeg lagt det på hylla. Yay for kreativiteten som forsvant over natta:hilarious:

Back
Topp