Hva kaller dere babyen i magen?

Kalte henne streken. Var på tidlig tidlig ultralyd (uke 7) og det såg ut som en strek :pDa vi fikk vite det var jente begynte vi å kalle henne for navnet sitt :)
 
Knøttet før OUL og frøkna etter OUL. Pappan kaller henne ved fornavn noen ganger, og det burde vel kanskje jeg også gjøre, men jeg syns det høres så rart ut :p
 
Sneipen med første frem til vi bestemte oss for navn.

Med denne er det bare spiren frem til nå værtfall.
 
Duppe :)
 
Kalte han reka i starten. Etterpå var der vel bare mini :)
 
Stjerna er kallenavnet her:) fordi vi så det lyst da vi satte inn egget(prøverør).
 
Kalte dem ikke noe spesielt før vi fikk vite kjønnet. Da begynte min mamma å kalle førstemann Teobald og andremann Valdemar :smiley-bounce022
 
Første og andre ble bare kalt for tvilling 1 og tvilling 2.
Leieboeren som leier plass i magen min nå kalles for Vesla, Lillemor eller mini.
 
Her er det vel bare eg som kaller babyen for noe. Går i ollie og ollebolle.men eg vil jo at han skal hete oliver da. Så gjerne derfor det har blitt de kallenavnene
 
Bøllefrø, eller pøbelen. Han og dem er også brukt, selv om vi ikke aner kjønn eller om det er mer enn en:p
 
Pleier å kalle henne lille venn eller ved navnet sitt, men hvis hun sparker meg så det er ubehagelig så er hun et lite frø :)
 
Vi kalte han ikke for noe i begynnelsen, men når vi fikk vite at det er gutt på oul så har vi kalt han for Jonas etter det :) Det er det han skal hete :)
 
Back
Topp