Hva kaller dere babyen i magen?

Budeia1987

Flørter med forumet
Septemberlykke 2016
For oss var det Flrst et lite bøllefrø, så en spire, hva kaller dere babyen etter det? Og før dere vet hvem som kommer... I magen altså.. Vi er 10+0 i dag :)
 
2 uke til 6 uker ble han kaldt reka:) 6-17 "tingen" 17-24poden 24-40+3 ble det poden og bøllefrø. Kom helt annen på hvor mye søvn jeg fikk siden han var veldig aktiv på kvelden:)
 
Foreløpig er det flekken, siden det var en flekk vi så på ul i uke 7. Endrer seg nok når vi får vite kjønn. :)
 
Her var det mest reka (iblant babyen, mini etc) frem til OUL, nå etter OUL går det i minien eller navnet vi vurderer til ham.
 
Foreløpig kaller vi den bare for Cella, haha :-P
 
Lille snipp ❤ men nå som vi vet kjønn prøver jeg å bruke navnet vi har bestemt oss for:-) blir også lillegutt av og til :-)
 
Lille snipp ❤ men nå som vi vet kjønn prøver jeg å bruke navnet vi har bestemt oss for:-) blir også lillegutt av og til :-)
Lille snipp ja☺️ Søtt. Vi skal vente til "den" kommer ut før vi vet kjønn. Så kanskje vi skal kalle bulen på magen min lille Snipp:)
 
Har egentlig aldri sakt noe annet enn, 'den lille', men helt mot slutten ble det 'slemmingen' noen ganger fordi han sparket meg så mye, så fikk juling innentilfra :p
Bf sier bare kompis til han nå ^^
 
Første ukene var det lille reka vår og mini-mini. Etter hvert ble det mini og babyen og etter uke 18 ble det Thea, jenta vår, gulle, babyen, lillegull ++ hehe ;)
 
Back
Topp