Hva kaller dere babyen i magen?

Lille reke har det vært en stund, men må vel finne på noe nytt nå når han/hun ikke ser så rekete ut..
 
Nurket. Men i det siste har jeg begynt å si *han*. Aner ikke hvorfor, for har hatt følelsen på at det er jente hele veien. Men nå begynner jeg å lure. Siden det plopper ut han hver gang jeg nevner nurket i magen :p
 
Nurket. Men i det siste har jeg begynt å si *han*. Aner ikke hvorfor, for har hatt følelsen på at det er jente hele veien. Men nå begynner jeg å lure. Siden det plopper ut han hver gang jeg nevner nurket i magen :p
Her og! Sa det plutselig til mamma her forleden. Hun fortalte at hun hadde vært heeelt sikker på at hennes førstemann var gutt, men ut kom storesøstra mi (før ultralyd var standard). Så vanskelig å si hva det betyr ;)
 
han! hehe :p
 
Babyen, enn så lenge. Blir sikkert noe annet når vi får vite kjønn.
 
Foreløpig bare "lille" :)
 
Minion (kommende storesøster har dilla), alien (mest fordi den på UL virkelig lignet på en alien *fnis*), minime.:playful::angel13
 
Ikkenoe enda.. Har ikke fått noe forhold til den men venter spent på følelsen og den kjærligheten jeg har følt med de andre
 
Frem til oul går den under navnet "Reka" for min del.. Så får vi finne noe nytt. Mannen kaller den "lille herskeren" xD
 
Har sagt han hele tiden :p må endre på det nå. Blir sikkert til å øve på å si hun <3 ellers bare baby :p
 
Back
Topp