Hva kaller dere babyen i magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Knøtteliten :)

Har ingen søte navn egentlig, tør ikke helt tro på dette før jeg har fått bekreftet liv om et par uker.
Men sier vel ofte "den der inne" hehe ;)

Har ikke turt å gi den noe navn enda, men jeg tipper det blir "bøtta" eller noe helt merkelig... Kiwi, kanskje?

Baby'en;)

"Denna nye" eller "babyen" "den lille". Blir greit å vite kjønn så man kan få et nærmere forhold til den:-)

Haha.. vi er superklissete og barnslige i en alder av 27. "BitteLilleGullet" kaller vi babyen... :)

Helt siden jeg og min samboer ble kjent for 3 år siden har jeg vært "Lillegull", og da må jo han være "Storegull". (Bare når vi er på tomannshånd altså). Og siden jeg er Lillegull, så må jo barnet i magen min være BitteLilleGullet. Hihi :)

Pondus.. Forsi magen min er Pondus. . Tror ikke jeg hadde noe ordentlig "navn" sist... Mener å huske jeg kalte mageboeren noe sånn som Lille Alven (Jeg heter Lille Alv, så er liksom lille-lille alven i magen) innimellom bare.

Nito :) Sammensatt av navnene våre, Nina og Tommy. :Heartred
Fant ut at det var greit med et kallenavn, for ble litt mye å si han/hun hver gang vi snakket om den lille spiren vår.
Babyen/embryoet/fosteret, følte jeg ble for upersonlig.

Har ikke funnet noe kallenavn, har nok å tenke på å få i meg nok mat :p:D

Her går det i "mini" om det blir brukt noe slags kallenavn.

Mini :)

Back
Topp