Hva kaller barna seg selv?

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
Hun sier Saja[:D] KLarer ikkje helt r`en ennda i navnet sitt

Han sier Harald [:D]

ORIGINAL: Knottet2

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Emmely kaler seg selv for Eveli og til Selma sier hun selmer eller selmers jeg kaller henne av og til selmus og de har hun fått med seg[:D]

Her om dagen skulle hun rope på meg når hun skulle legge seg og da ropte hun "lille vennen" hehe...
Hun er foresten veldigt opptatt av at mamma heter Silje og pappa heter Cato. Og kan ofte rope på oss med navn... noe hun vet at jeg ikke liker, får hun håller på å le seg i hel når hun gjør de.

hehe dette gjør Emma også... hun kan f eks si "mamma...mamma... MAMMA... Cecilie........" om jeg ikke hører etter [8D]

Hehe, det gjør Emma og, nå har mamma og pappa vært her og når hun snakker om meg til de så sier hun Cecilie, eller Cile[:D]

Min mamma kaller hu Hæge eller Mysin og pappa kaller hun Mysefar[:D]

Han sa Miiinen ei god stund, men nå er det Simen[:D]

Har sagt navnet sitt riktig en god stund, men plukker opp situasjonsbetingede navn hun hører om seg selv, så her går det i tullehøna, hoppesara, hoppegåsa etc, men mest Olea[:)]

Ingill sier Ingvill om seg selv.. Ellers så kaller ho seg ofte for Lise når ho leker.. :D

Storesøster het lenge bare Anne, men da storesøster påpekte det, så ble hun hetende Anneline.. Nå derimot sier hun Anne Kajojine. :)

her går det i eiik, men han sier ole eiik, når jeg spør en gang til :) men mest eiik :) hehe..

Linnea, Ninnea eller Nea. Lenge kalte hun seg for Linninea. Slet litt med å kvitte seg med den ekstra i'en der :D

det gikk fort med forandring på navn ja =)

nå kaller han seg for Ole Ejik =) ikke helt inne med R enda, men det kommer, enkelte ord er det med en litten vibrerende R lyd =) men det kommer =)

hun kaller seg for mej(meg)...er vel en gang hun har sagt Rora(hun heter Aurora),men når hun snakker om seg så er meg...

Back
Topp