Hva kaller barna deg?

BenteP

Forelsket i forumet
Jeg husker da jeg var liten var det ganske stor forskjell i hva barna i klassen sa til sin mor.

Så da lurer jeg på, hva kaller barna deg for noe?

1åringen: MAMMMMAAAAA *vræler*
3åringen: Mamma eller bæsj

alle barna utenom Viljar som bare er 6mnd kaller meg mamma. Men de to eldste hadde begge perioder i 3-5 årsaleren der de brukte navnet mitt :P

mamma og pappa bruker hun her.
der jeg kommer fra, brukes mest mor og far.
hun har begynt å si Jinta min hehe...bare fordi jeg sier jenta mi til ho av og til:)

Begge sønnene sier MAMMA.
Eller,når det er noe spesielt så varierer det fra mommemin til tulling.... Fra eldstemann vel og merke. Tenåringer er jo baaaare søte

Mamma!
Den dagen de begynner å kalle meg muttern så gjør jeg de arveløse!

Mamma for det meste, men hender de kaller meg for navnet mitt. Men det har vel litt å gjøre med at jeg jobber i samme barnehage som dem går i, og de hører de andre ungene si mitt navn

4 år.. og sier mamma.. eller bæsjemamma.. alt er bæsj for tiden.. så utrolig morsomt å høre på

Snart 5 åringen sier mamma

Mamma kaller de meg.
Det kaller jeg min mor for også, jeg er 32 og hun 65.

Mannen har altid kalt moren sin for mor. Det er mest vanlig her vi bor!!

Mamma som oftest.
Men når jeg er litt fjern, og han blir utolmodig for at jeg aldri svarer - så er det navnet mitt han bruker! :)

Og avogtil mammelamm :)

her er det 50/50 når det gjelder meg. roper både mamma og navnet mitt. verre er det for pappan. de bruker kun navnet hans <3

Akkurat nå går det i Mamma, navnet mitt, mamma bæsj eller kjerring :/

mamma eller daye om hverandre. :)

Som regel mamma. Men noen ganger blir det "mamma min". Noe som jeg synes er veldig koselig. emoticon

Mrs Lutz skrev:
mamma og noen ganger navnet mitt...

Mamma :)

Mamma, og noen ganger namnam eller namma, når hun vil ha pupp.

Back
Topp