Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gubben jobber for en entreprenør som maskinfører, jobber fast 100% der,
i tillegg så er han avisbud-vikar, så hele denne uka har han dratt på jobb kl. 03 om natta og kommet hjem kl. 19 om kvelden... stakars...
men det er bare for at han ikke klarer å si nei da...
Til vanlig så jobber han 07-18 hos entreprenøren og har fri fredager, så da kjører han litt avis da han har fri og på helg...
Og jeg jobber som renholder[:'(] på en skole og i butikk i helgene....Faste begge to,men sjefen på butikken skal spikre sammen en fullstilling så jeg kan slutte å vaske!!!!
Og jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider men får ikke jobb her vi bor....Jeg får beskjed at de ansetter folk uten fagbrev for det er billigere!!!![:@]
Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått det for meg, men jeg trodde du var ambulansearbeider??
Mener du sa det en gang.. Er du egentlig utdanna som det??
jeg jobber på en laksefabrikk, men er langtids-sykemeldt.. har gått hjemme i nesten 3 år, ett år sv.skaps perm.. er sykemeldt fordi jeg har WAD.. nakkesleng..og pga ei vond h hand som ikke tåler belastning
sambo er maler/flislegger og legger belegg og jobber 190% innimellom, jeg er hjemme med minsten og det er jaggu meg 100% stilling men blir ikke så masse penger av det da [:D]