Hva jobber vi med?

Jeg er utdannet blomsterdekoratør og jobber i blomsterbutikk :D

Jeg er advokatsekretær og jobber i advokatfirma[:)] Men er redd for å røpe hvem jeg er så tør ikke å si i hvilket firma[:)]

Er hjelpepleier, men jobber ikke som det for øyeblikket! Er hjemmeværende med mine to gullgutter[:D][:D]

Sykepleier på sykehus [:)]

ORIGINAL: turteldue

per dagsdato: ortopedisk klinikk... vi har ca 4 ny oppererte på avdelingen hver dag...

så blir LITT feil at jeg skal gå kvalm blandt disse..

Kan du ikke bli overflyttet på en annen avdeling da??? Sykehus eller privat??

pr d.d. så gjør jeg ikke noe...

Er sykmeldt fra jobben jeg har nå men veldig sikkert at jeg ikke kommer tilbake til den jobben jeg har nå...[:-]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: turteldue

per dagsdato: ortopedisk klinikk... vi har ca 4 ny oppererte på avdelingen hver dag...

så blir LITT feil at jeg skal gå kvalm blandt disse..

Kan du ikke bli overflyttet på en annen avdeling da??? Sykehus eller privat??

mmm.. man har krav på tilrettelagt for å kunne jobbe hvis dette er mulig på arbeidsplassen[:)]

Jeg er kjøpmann (kvinne) i dagligvarebutikk med 10 annsatte under meg  [:)][:)][:)][:)] Elsker min jobb...

Jeg er student for øyeblikket. Utdanner meg til å bli lektor. Er ferdig til høsten. Men så jobber jeg som ringevikar for flere skoler i området. Så til tider jobber jeg opp mot 75% i måneden, samtidig som jeg studerer [8D]

Jobber på et avlastningshjem for barn med fysiske og psykiske lidelser. Ellers er jeg sykepleierstudent=)

Jeg jobber innenfor psykisk og fysiske utviklingshemmede, mest med autisme og trives veldig godt der:))

Back
Topp