Hva jobber/studerer/gjør du og din kjære?

Eg er hudterapaut, men begynte på skole igjen, så er lærlig som bilmekaniker nå. Samboeren min er industrimekaniker :)

Skulle til å begynne på skole så hadde ordnet meg en 50% jobb innen renhold, venter litt med skole da. Skal bli elektriker.
Samboer er tømrer.

Jeg er innkjøper, mannen industrimekaniker som jobber skift. Fungerer fint[emoji5]

Vi er begge prosessoperatører, men nå jobber jeg som konsulent i prosjekt så har kontorjobb. Han har for øyeblikket jobb i produksjonen i en industribedrift.

Vi håper veldig at det kan bli fast dagtidsjobbing for min del, har jo ikke mulighet til å gå tilbake til hverdagen der begge jobber skift.

Jeg er lærling som helsefagarbeider og mannen er asfaltarbeider. Han jobber mye og er nesten aldri hjemme. Men om vinteren blir han permittert. Passer perfekt at han skal være hjemme når ungen blir født :happy::happy:

Jeg er sykepleier innen psykiatrien, men jobber redusert pga kronisk sykdom. Samboer innen industrien med skiftjobbing. [emoji4]

Saksbehandler innen forsikring og han jobber som driftsleder i et transportselskap

Back
Topp