Hva jobber/studerer/gjør du og din kjære?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Jeg er så nysgjerrig på alt jeg da [emoji28]

Selv jobber jeg som pedagogisk leder på en storbarnsavdeling i barnehage, og er veldig fornøyd med min arbeidsplass [emoji4]
Samboeren min jobber som nybil selger.
Han jobber ganske mye, så jeg er stort sett alene med barna i hverdagen - men han tar det igjen de helgene og feriene han har fri [emoji28]
Litt spent på hvordan det skal gå med enda to barn til, men det skal nok gå på et vis!

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmet med tilleggs dignoser, en del utfordringer for en gravid, men prøver så godt man kan. Mannen er selvstendig og også veldig lite hjemme! Han kjører gravemaskin så er mer hjemme på vinteren [emoji3]

Jeg jobber som avdelingssykepleier og trives godt med det. Mannen er lærer. Begge jobber mye så vi ser hverandre ikke så mye på hverdagene.
Men nå er jeg sykmeldt så gørr kjedelig å gå hjemme alene når han jobber så mye overtid som det har blitt i det siste [emoji13]

Jeg er sykepleier og jobber på rehab avd. Mannen er byggingeniør :)

Sykepleier, jobber på akuttmottaket på det psykiatriske sykehuset her[emoji4]
Mannen er selvstendig næringsdrivende

Dyrepleier og søker jobb ig vurderer å studere sykepleie/barnepleie/jordmor..mannnen her Marshall assistent på fly plass...så han jobber for 2 for tiden

Jeg er frisørlærling. Tok noen år før jeg turte å begynne på skola igjen kan man si [emoji14] har igjen 6-7 mnd av lærlingtiden da jeg er ferdig i permisjon :)
Samboeren er ingeniør :)

Eg er sekretær på sykehus, og han er ingeniør i oljen. Veldig uforutsigbar jobb, med gjerne lengre utenlandsturer opp til 2 mnd. Kan bli litt tøft med baby, men regner med jobben hans tar hensyn og ikkje gir han de verste og lengste jobbene.