Hva jobber/studerer/gjør du og din kjære?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Jeg er så nysgjerrig på alt jeg da [emoji28]

Selv jobber jeg som pedagogisk leder på en storbarnsavdeling i barnehage, og er veldig fornøyd med min arbeidsplass [emoji4]
Samboeren min jobber som nybil selger.
Han jobber ganske mye, så jeg er stort sett alene med barna i hverdagen - men han tar det igjen de helgene og feriene han har fri [emoji28]
Litt spent på hvordan det skal gå med enda to barn til, men det skal nok gå på et vis!

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmet med tilleggs dignoser, en del utfordringer for en gravid, men prøver så godt man kan. Mannen er selvstendig og også veldig lite hjemme! Han kjører gravemaskin så er mer hjemme på vinteren [emoji3]

Jeg jobber som avdelingssykepleier og trives godt med det. Mannen er lærer. Begge jobber mye så vi ser hverandre ikke så mye på hverdagene.
Men nå er jeg sykmeldt så gørr kjedelig å gå hjemme alene når han jobber så mye overtid som det har blitt i det siste [emoji13]

Jeg er sykepleier og jobber på rehab avd. Mannen er byggingeniør :)

Sykepleier, jobber på akuttmottaket på det psykiatriske sykehuset her[emoji4]
Mannen er selvstendig næringsdrivende

Dyrepleier og søker jobb ig vurderer å studere sykepleie/barnepleie/jordmor..mannnen her Marshall assistent på fly plass...så han jobber for 2 for tiden

Jeg er frisørlærling. Tok noen år før jeg turte å begynne på skola igjen kan man si [emoji14] har igjen 6-7 mnd av lærlingtiden da jeg er ferdig i permisjon :)
Samboeren er ingeniør :)

Eg er sekretær på sykehus, og han er ingeniør i oljen. Veldig uforutsigbar jobb, med gjerne lengre utenlandsturer opp til 2 mnd. Kan bli litt tøft med baby, men regner med jobben hans tar hensyn og ikkje gir han de verste og lengste jobbene.

Jeg er siviløkonom og han er sivilingeniør. Begge har typisk kontorjobber med et litt over middels arbeidspress (særlig for han da han jobber som konsulent). Vårt første barn så er veldig spent på hvordan det går med jobb og sånn når vi får en liten baby i hus :)

Jeg er uføretrygdet og mamma til en jente på 3 år og en gutt på 9 mnd. Sambo er selvstendig næringsdrivende bonde, snikker og sagfører. Så han er mest å se på vinteren. Heldig vis litt mer nå etter ungene kom.

Vi er begge i IT, men jeg er for tiden i videreutdanning. Mannen er mellomleder.

Jeg er desverre arbeidsledig, men holder på å ta noen fag. Mangler siste år på helsesekretær for å bli ferdig med utdanningen min. Mannen min er barnehageassistent å skal ta eksamen i barn og ungdomsarbeider i desemberå

Jeg er bioingeniør på patologisk avdeling, og mannen er kursinstruktør i oljebransjen, og reiser en del utenlands..

Jeg er systemutvikler, mannen er kjemiingeniør. Vi jobber heldigvis til "normale" tider begge to, ikke mye reising og ikke mye overtid.

Har studert barne og ungdomsarbeider, men pr idag jobber jeg i butikk som et mellomstopp mens jeg skal videreutdanne meg. Mannen er Elektriker[emoji4]

Jeg jobber i kommunen med flyktninger. Samboer er adjunkt og jobber på barneskole.

Back
Topp