Hva jobber mennene deres med?

Mannen min driver eget snekker og grunnmurs firma, samt noe med kjøkkenmontering for kistefoss træsliberi.
Drømmen hans er nok å utdanne seg til personlig trener og drive ett studio.

Jeg jobber som fotograf(lærling) og gleder meg vilt til jeg er ferdig utdannet og kan åpne eget studio :)

Vi er begge er utdannet økonomer. Mannen min jobber som økonom, og jeg jobber som førskolelærer.

Samboeren min er eiendomsmegler og jeg går siste året på en bachelor i Teknologisk Innovasjon og Entreprenørskap.

Skal bli deilig å bli ferdig! Jeg hadde ett år permisjon fra studiene da jeg fikk nr én, og nå er det timet slik at jeg kan søke "vanlige" jobber i permisjonstiden med nestemann. Jeg jobber en kveld i uken på en koselig café ved siden av, og det kan jeg sikkert fortsette med så lenge jeg vel, eller jobbe mer der, så ingen krise om drømmejobben ikke har dukket opp innen den tid heller[;)]

Mannen selger for tiden kjøkken og jeg jobber i hjemmesykepleien[:)]

Advokat X 2, altså ikke to menner, men vi er det begge, innen samme fagfelt. Kreative vi ja! ;)

Mannen min er maler, og er veldig dyktig [:D]
Jeg jobber som salg- og markedssjef i hotellbransjen.

ORIGINAL: Gravid med Gravøren!

Mannen min jobber i nordsjøen og jeg er barne og ungdomsarbeider i barnehage[:D]

Jeg trodde kanskje mannen din jobbet som gravør jeg!! :) hehe

Jeg er utdannet Blomsterdekoratør. *LOOOOOOOVE IT* [:D]

Min samboer jobber i lokal-tv som mediekonsulent

Hei

Mannen jobber som kjøkkenmontør, i et firma som er innleid til IKEA i Bergen. ( han er ute hos kunder å monterer og på IKEA)
Eg er barne og ungdomsarbeider på småbarns avdeling, i en stor åpen barnehage ca 63 barn. Ikke avdeling,men base b.hage

Han jobber som maskinist på båt. Er videreutdannet som chief (maskinsjef), men må jobbe noen år for å få fartstid før han får papirene.
Jeg er hjemmeværende.

Mannen min er metallformer og jobber i smie på en fabrikk

Jeg jobber på kiwi [:)]

samboeren min er baker (jobber fra 15.00 til ca. 00.00) noe som er en ekstremt kjedlig arbeidstid!!! men han er faktisk på jobbintervju i dag til ny jobb som baker med forhåpentligvis bedre arbeidstid [:)]

jeg jobber på butikk [:)]

Mannen min er på attføring, for tiden jobber han på et delelager, der han regner med å få fast jobb til høsten, da han endelig har funnet noe som passer han og helsen.
Jeg jobber som assistent på en avlastning for multifunksjonshemmede barn, samtidig som jeg tar vernepleierstudier på deltid.

Mannen er møbelsnekker og jobber i en liten bedrift som spesialierer seg innen hotell og næringsbygg. (Mye hotell- og restaurantinnredning.) Og så kan han snekre stellebord og kleskap ++ til bebisen vår [:D]..

Jeg jobber som vedlikeholdsingeniør og bygger/endrer vedlikeholdsprogrammer for offshoreinstallsjoner.

Mannen: Mekaniker
Jeg: Sykepleier

Back
Topp