Hva jobber mennene deres med?

Eladin

Forelsket i forumet
* Stjålet fra Mai 2011 og Juli 2011*

Hva jobber mennene deres med da damer.. og hva jobber DU med? :)

Mannen min er skipper på fiskebåt, og driver med litt eiendomsutvikling :)
Jeg jobber som prosesstekniker, og trives med det :D

Samboeren min jobber som selger og teknikker på tannlegeutstyr :) utstyr som tannlegestoler og ect. På fritiden er han hobbyfotograf.

Jeg er utdannet hjelpepleier og legesekritær (ink. laboratorie) og har jobbet innenfor begge deler i alle år. Et halvt år før jeg ble gravid fikk jeg innfall av å prøve noe nytt og søkte på en jobb i butikk som frukt ansvarlig. Var ikke helt meg....men no er jeg fastlåst til etter permisjonen :D hahaha.... jaja....

Tenker mye på hva jeg vil jobbe med etter endt permisjon.. Føler veldig for å bryte ut av helse yrket, men er nok med mennesker jeg passer best å jobbe!!! + er hobbyfotograf på fritiden :)

Samboeren min har enda ikke fått seg jobb så vurderer og sende ham hjem til forreldrene sine så han kan få et spark i rompa. ! er veldig skuffet og rett og slett deprimert over at han ikke egasjerer seg for å kunne gi den kommene sønnen sin noe.. ! Blir veldig oppgitt !

Jeg jobber selv på en cafe / resturante :)
Er bare deltid men er nå en inntekt !

Jeg er lærer og jobber på 3.trinn på en barneskole.

Mannen er serviceingeniør og reparerer båtmotorer på store båter, ferger o.l. Dette medfører en del reising siden han må dra dit båtene ligger. Plusser og minuser med alt...[:)]

Mannen min er lastebil sjåfør.Jeg har fagbrev som omsorgsarbeider men jobber som butikk medarbeider som er mye bedre betalt [8D] Ved siden av jobber jeg i en privat omsorgstjeneste så jeg får brukt utdannelsen min noe da hvertfall[:D]

Gubben selger analyseinstrumenter og reagenser til laboratorier og sykehus. Medfører noe reising da han har kunder i hele landet.