Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeldiggrisMin har tittelen "test & fabrication engineer" eller industrimekaniker med mye ansvar.. i olja han også!! Jobber 4 på og 4 av
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehe nei er jo i hovedsak 4/4 men blir jo ikke det akkurat hver gang!! Nei blir ikke lei a hverandre nei.. godt skype finnesHeldiggris
Hadde min hjemme hele 12 dager i fjor (inkl julaften og nyttårsaften)
I år fikk han iallefall tid til 2 uker sommerferie så får ett høyere tall i år
Gleder meg til han kommer hjem på søndag kveld men litt synd at han reiser tirsdag morgen, har ikke hatt han hjemme på noen uker nå :-/
Det positive er jo at vi går iallefall ikke lei av hverandre *lol*
Hehe nei er jo i hovedsak 4/4 men blir jo ikke det akkurat hver gang!! Nei blir ikke lei a hverandre nei.. godt skype finnes
Google hangout?! Den var ny for min del.. hva er det? Ja kanskje jeg må hive meg på en spontan tur te koreaSkype og Google hangout er gull verdt når de er så lite hjemme
Hender jo og at jeg får mulighet til å bruke litt av flypoengene hans og reiser på spontan besøk til han, men det blir langt vanskeligere når nurket kommer
Google hangout?! Den var ny for min del.. hva er det? Ja kanskje jeg må hive meg på en spontan tur te korea