Hva jobber mannen med?

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Min jobber på kjemi fabrikk og blander kjemikalier! :)

♡ Februar 2015 ♡

Billakkerer :)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Salgssjef

Elektriker :) Var visst flere her av de! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Arb tittelen er controller, men pleier å kalle seg vaktmester :-) (han er i oljen men landbaserte tjenester så han er enda mer vekke enn en som er på plattform)

Min har tittelen "test & fabrication engineer" eller industrimekaniker med mye ansvar.. i olja han også!! Jobber 4 på og 4 av :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Min har tittelen "test & fabrication engineer" eller industrimekaniker med mye ansvar.. i olja han også!! Jobber 4 på og 4 av :)

Heldiggris :-)

Hadde min hjemme hele 12 dager i fjor (inkl julaften og nyttårsaften)
I år fikk han iallefall tid til 2 uker sommerferie så får ett høyere tall i år :-)

Gleder meg til han kommer hjem på søndag kveld men litt synd at han reiser tirsdag morgen, har ikke hatt han hjemme på noen uker nå :-/ :-)

Det positive er jo at vi går iallefall ikke lei av hverandre :-) *lol*

Heldiggris :-)

Hadde min hjemme hele 12 dager i fjor (inkl julaften og nyttårsaften)
I år fikk han iallefall tid til 2 uker sommerferie så får ett høyere tall i år :-)

Gleder meg til han kommer hjem på søndag kveld men litt synd at han reiser tirsdag morgen, har ikke hatt han hjemme på noen uker nå :-/ :-)

Det positive er jo at vi går iallefall ikke lei av hverandre :-) *lol*
Hehe :) nei er jo i hovedsak 4/4 men blir jo ikke det akkurat hver gang!! Nei blir ikke lei a hverandre nei.. godt skype finnes;)

Lektor

Hehe :) nei er jo i hovedsak 4/4 men blir jo ikke det akkurat hver gang!! Nei blir ikke lei a hverandre nei.. godt skype finnes;)

Skype og Google hangout er gull verdt når de er så lite hjemme :-)
Hender jo og at jeg får mulighet til å bruke litt av flypoengene hans og reiser på spontan besøk til han, men det blir langt vanskeligere når nurket kommer :-)

Skype og Google hangout er gull verdt når de er så lite hjemme :-)
Hender jo og at jeg får mulighet til å bruke litt av flypoengene hans og reiser på spontan besøk til han, men det blir langt vanskeligere når nurket kommer :-)
Google hangout?! Den var ny for min del.. hva er det? Ja kanskje jeg må hive meg på en spontan tur te korea ;)

Google hangout?! Den var ny for min del.. hva er det? Ja kanskje jeg må hive meg på en spontan tur te korea ;)

Samme som skype men mindre stress med innlogg, du har tilgang så lenge du har gmail
Det er hangout app til android og appel så du kan ha det på tlf din og.

Hey, jeg klarte å få alt til å klaffe og reiste helt til Tokyo ene gangen for å overraske han (tror de på hotellet hans trodde jeg var hore eller noe men det får no våge seg), han måtte være der i 3uker pga kontraktsforhandlinger

Akkurat!! Ja skikkelig kult å bestille hore fra Norge til Tokyo ;p huffda.. ja med litt planlegging må jeg prøve å få te en tur :) håper mest på at han er hjemme til fødselen da ;) mamma nekter å være med, men pappa skulle stille han.. litt greit å slippe det også ;)

Så bare på det som morsomt :-)
Skikkelig luksushore om ikke annet :-)

Har fått lovnader om at han skal være hjemme til fødselen, er mer redd for at han ikke vil takle det og storesøster på 15 må steppe inn.
(Han takler ikke blod og smerte, litt pysete der)
Nå har storesøster kjempelyst til å være med og jeg vil ikke være alene under fødselen så må hun så vet jeg i det minste at der er noe hun vil selv :-) :D

Inspektør på plattform. Han er heldigvis ikke så ofte ute, mest kontorarbeid der han lager jobbpakker med oversikt over hva plattformene bør fikse ombord. Men fra 19.august og ut året må han begynne med turnusarbeid for å sjekke at vedlikehold faktisk blir utført :/ Blir kjedelig å ha han borte 2 uker i slengen. Håper han slipper det når det blir februar da :)

-iPhone appen-

Back
Topp