Hva jobber mannen deres med??

~StRaToS~

Forumet er livet
Stjeler fra en annen tråd...

Akkurat nå så er gubben bussjåfør.
Men begynner på ny jobb 1.april som operatør
på falconbridge. Det er en stor nikkelfabrikk.

Hva er det deres kjære jobber med??

Sambo er Siv.økonom + statsautorisert revisor og jobber som revisor...dvs at han nesten bor på jobben i jan, feb, mars og litt i april....sukk er så lei all denne jobbingen, men pengene kommer godt med!

rørlegger, men han har tatt alle kurs for nordsjøen og tenker å begynne å jobbe der rett etter jul!

Mange som jobber i nordsjøen.
Mange på termin i august som også jobber der.
Flesk kan jeg tenke meg han tjener!!

entrepenør på en fabrikk

Min jobber hos Block Watne, som snekker da. Skifta nettop yrke fra gravemaskinfører...

han er selvstendig næringsdrivende å blir leid inn av diverse firma... men for det meste monterer han kjøkken, bad og garderobe. Men pusser også opp å restaurerer hus...
kjekt å ha en sånn mann i hus [:D]
akkurat nå holder han på å pusse opp soverommet vårt [:D]

min jobber med lyd og lys..

Han jobber i bank! :)

hehe..det gjør samboeren min også......selvstendig næringsdrivende....han driver ikke med garderober, men med varmepumper,bad,kjøkken, det aller meste innen oppussing!!!
akkurat nå jobber han i huset vårt, nytt kjøkken, bad, stue, nye gulv ....skikkelig totalrenovering.......skal selge før mai er omme(håpervi) håper vi kommer oss i nytt hus før bebisen kommer[:D]

ORIGINAL: ~julibaby07~

ORIGINAL: aimste

han er selvstendig næringsdrivende å blir leid inn av diverse firma... men for det meste monterer han kjøkken, bad og garderobe. Men pusser også opp å restaurerer hus...
kjekt å ha en sånn mann i hus [:D]
akkurat nå holder han på å pusse opp soverommet vårt [:D]

kan jeg låne han til mitt soverom????[:D][:D][:D] må pusse opp mitt før minsten kommer

hehe, ja det kan du godt, så får jeg huset for meg selv litt [:D]

ORIGINAL: ~julibaby07~

flottings [:D]

si han må ta med seg nye møbler, tapet, maling og ny garderobeskap [:D]

hehe, skal si det til han jeg [:D] 

min sambo er assisterende butikksjef i meny, tjener mindre enn meg[&:][&:] hehe han er litt irritert over det så han skal be om lønnsforhøyelse[;)] håper jo at han får det

Gubben min jobber også offshore, men
reiser overalt, og har ngen faste rotasjoner....[&:][&:]

Mye jobb og lite hjemme![:@]

Tjener godt, da[:)]

Mannen min er teamleder i en bygg firma,.....[;)]

Min kjære jobber som regnskapsmedarbeider, men gjør mye annet i firmaet der han jobber også.

ok...sambo her er vekter han....[:D]
hørtes jo så smått ut i forhold til siv.ing/prosjektleder,selvstendig næringsdrivende osv....[:D]
men han tjener godt da....[:D]

joda, han kler uniformen for å si det slikt[:D]
er en veldig kjekk jobb til han, han trives så godt med det han gjør,å da er jeg å fornøyd[:D]

Mannen min er kantor, dvs. han er musiker og spiller orgel i kirken

[:)][:)]Kjæresten min jobber som avisfotograf og får fast jobb til sommern!!
Ganske 9 til 4 jobb,tjener bra, så jeg har ingenting å klage på i den sammenheng.
Mammaijuli

Back
Topp