Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber i barnehage som spesialpedagogisk assistent, og jobber med barn ned spesielle behov, så trenger tilrettelegging nå , da det er veldig tungt både psykisk og fysisk.
Tenker å fortelle sjefen ganske tidlig, vi har prøvd lenge og mistet 2 ganger, så er 60% sykemeldt siden er ganske dårlig og I tillegg ganske stresset og føler det blir mye med 100% akkurat nå. Kommer nok til å slappe av mer når jeg kommer forbi 12 uker![]()
Kan se for meg at dere begge har behov for tilrettelegging etter hvert ja. Jeg jobber i barneverntjenesten, og har ikke behov for annen tilrettelegging enn litt mer fleksibel arbeidstid de dagene jeg er dårlig. Har et godt forhold til sjefen da, så hun fikk vite det dagen etter at jeg fikk positiv test.Jeg er vernepleier. Jobber som ambulerende nattevakt som dekker 3 forskjellige tjenester i kommunen. Kommer til å trenge tilrettelegging da det kan oppstå mange situasjoner jeg skal bistå i på natta som ikke er gunstige for gravide (utagering feks). Venter til uke 12 med å ta det opp med ledelsen, blir så mye styr om de ordner tilrettelegging nå også mister jeg om noen uker. Er uansett sykemeldt nå pga kvalmen.