Hva jobber du som?

sandra88

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Hva jobber du som, evt. hva studerer du? Når tenker du å fortelle om graviditeten på jobb? Trenger du tilrettelegging?

Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber i barnehage som spesialpedagogisk assistent, og jobber med barn ned spesielle behov, så trenger tilrettelegging nå , da det er veldig tungt både psykisk og fysisk.
Tenker å fortelle sjefen ganske tidlig, vi har prøvd lenge og mistet 2 ganger, så er 60% sykemeldt siden er ganske dårlig og I tillegg ganske stresset og føler det blir mye med 100% akkurat nå. Kommer nok til å slappe av mer når jeg kommer forbi 12 uker :-)

Jeg er vernepleier. Jobber som ambulerende nattevakt som dekker 3 forskjellige tjenester i kommunen. Kommer til å trenge tilrettelegging da det kan oppstå mange situasjoner jeg skal bistå i på natta som ikke er gunstige for gravide (utagering feks). Venter til uke 12 med å ta det opp med ledelsen, blir så mye styr om de ordner tilrettelegging nå også mister jeg om noen uker. Er uansett sykemeldt nå pga kvalmen.

Jeg jobber i bokhandel. Bortsett fra å la noen av de andre ta de tyngste løftene, så kommer jeg nok ikke til å trenge noen spesiell tilrettelegging. Venter med å fortelle til jeg er 3-4 mnd på vei.

Jobber som barnehagelærer i barnehage. Usikker på om jeg blir å trenge tilrettelegging, kommer helt an på hvordan formen blir etterhvert. Har planer om å vente til uke 12 iallfall før jeg forteller det på jobb (håper å unngå masse kvalme fram til da;))

Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber i barnehage som spesialpedagogisk assistent, og jobber med barn ned spesielle behov, så trenger tilrettelegging nå , da det er veldig tungt både psykisk og fysisk.
Tenker å fortelle sjefen ganske tidlig, vi har prøvd lenge og mistet 2 ganger, så er 60% sykemeldt siden er ganske dårlig og I tillegg ganske stresset og føler det blir mye med 100% akkurat nå. Kommer nok til å slappe av mer når jeg kommer forbi 12 uker :-)