Hva jobber du med...?

ORIGINAL: tøyseguri

ORIGINAL: RedElf

ORIGINAL: unemoren

Jobber som peadgosgisk medarbeider i bhg 100%

Pedagogisk medarbeider... Litt usikker på hva det er for noe... Barne- og ungdomsarbeider kanskje.....

Selv jobber jeg som pedgogiske leder. Er da utdannet førskolelærer. Tjener 360 000.- i året så lønna er vel helt grei og arbeidet er jo utrolig flott. [:)]

Det kan være førskolelærer uten avdelingsansvar,har jobbet i flere barnehager som har forsterka pedagogisk bemanning med førskolelærer[:)]

Det er bare ett annet ord for assistent[:)][8D]

Er tegnspråkassistent i ungdomsskole, ca 75% stilling.
Er i også assistent i bolig for døvblinde voksne med tilleggshandicap, ca 15% stilling,- helg.

(Helge-lønna er utrolig bra, lønna i kommunen i uka er ikke veldig bra, men overlevelig.)

jeg jobbet på vitus apotek gjennon nav og fikk sommerjobb, og hun ville ikke gi meg fast jobb sidenjegmanglet matte fra grunnkurs.. så er arbeidsledig ogønsker seff en jobb..

Miljøterapeut i barnepsykiatrien. Snart ferdig utdannet barnevernpedagog[:)]

Butikkmedarbeider.. Aner ikke hvor mange % jeg har.. Har ikke vært på jobb på 1 år pga sykemld. Og arbedsplassen er [:'(]

Vekter på heltid..

ORIGINAL: AB

Pleier å si at nå om dagen jobber jeg som kreft pasient[8D]

Jobb hardere en noensinne! (men det regner jeg med at du gjør)

Jeg jobber som prduktsjef, 100 %

jobber som forsikringsrådgiver, 100 % pluss 50 % skole ved siden av :)

elsker jobben min!!

lykke til med jobbjakten!

ORIGINAL: nurkeklar

Jobber som helsesekretær på Ullevål Sykehus[:)]

jeg også [:D]

Jeg har 3 jobber for tiden.

Jeg jobber 100 % som mamma. Lønna er ganske dårlig, og sjefen kan ha skikkelige dårlige dager.. I tilegg innsistere hun og være med meg på ferier og sammen med meg i helgene.

Ved siden av jobber jeg 90 % som samboer. Her er arbeidsforholdene ganske bra, men føler ofte at sjefen tar meg som en selvfølge og ikke lønner meg som fortjent. Men alt i alt fungerer det ganske bra.. :)

Ved siden av dette igjen jobber jeg 75 % som vaskedame/hushjelp/butler.
Dette er en skikkelig drittjobb, da jeg må kombinere dette med de to andre jobbene mine.. Jeg har samme sjef her som i jobben nevnt ovenfor, og i denne jobben blir jeg sjelden satt pris på. Ofte legger ikke engang sjefen merke til at jeg i det hele tatt har vært på jobb hele dagen.
Har prøvd å si opp flere ganger, evt skaffe en vikar men det har så langt ikke funket..

1. kokk i Egon, 100%

Førskolelærer 80%

ORIGINAL: RedElf

ORIGINAL: unemoren

Jobber som peadgosgisk medarbeider i bhg 100%

Pedagogisk medarbeider... Litt usikker på hva det er for noe... Barne- og ungdomsarbeider kanskje.....

Selv jobber jeg som pedgogiske leder. Er da utdannet førskolelærer. Tjener 360 000.- i året så lønna er vel helt grei og arbeidet er jo utrolig flott. [:)]

jeg og er pedagogisk leder. 100% men er for tiden aktiv sykemeldt..

her kaller vi assistenter for pedagogisk medarbeider, og barn og ungdommsarbeider heter barn og ung. arbeider:):)

Back
Topp