Hva jobber du med...?

Ctina

Elsker forumet
Og jobber du heltid eller deltid? Jeg er jobbsøker for tiden. Holder på med utdannelse på nett, men vil ha en heltidsjobb ved siden av fordi vi gjerne vil kjøpe hus snart og trenger en heltidsjobb, men det er virkelig ikke lett[:'(]

Jobber som helsesekretær på Ullevål Sykehus[:)]

Jeg er administrasjonssekretær i et interkommunalt selskap (heltidsjobb).. Ganske kjedelig om du ikke liker å skofle papirer, men en trygg og forutsigbar jobb.. Betalingen er vel så-som-så.. [:D]

Assistent i barnehage, 100%. Har ingen utdanning så lønna er så som så.
Men veldig givende arbeid da [:)]

Jobber som peadgosgisk medarbeider i bhg 100%

Pleier å si at nå om dagen jobber jeg som kreft pasient[8D]

Jobber i en 87% stilling som kundebehandler på 1881.. Men har permisjon fra stillingen min nå og jobber 62% [:)]

ORIGINAL: Linemor7

Assistent i barnehage, 100%. Har ingen utdanning så lønna er så som så.
Men veldig givende arbeid da [:)]

Det er dette jeg har lyst til, men det er vel ikke så lett å få 100%.

Elektriker, 100% stilling. Forholdsvis bra betalt...

Spl. 50% 

Ruskonsulent, 100 %. Sosionom med videreutdanning i rusproblematikk. Spennende jobb, litt for lav lønn!

ORIGINAL: unemoren

Pedagogisk medarbeider... Litt usikker på hva det er for noe... Barne- og ungdomsarbeider kanskje.....

Selv jobber jeg som pedgogiske leder. Er da utdannet førskolelærer. Tjener 360 000.- i året så lønna er vel helt grei og arbeidet er jo utrolig flott. [:)]

Jobber fulltid som barne -og ungdomsarbeider på en barneskole

Assisstent i BHG... Tjener ikke ekstremt bra,men vi klarer oss.
"Inntekten" når jeg begynner å studere blir halvert[8D]

Men er veldig koselig arbeid da og trives bra. Var ikke så veldig vanskelig å få jobb her,men hadde gode referanser og kjenner styreren littegrann[;)]

Er kontormedarbeider i et selskap som driver med eksport og import av sjømat.. har 100% fast stilling.

ORIGINAL: RedElf

ORIGINAL: unemoren

Pedagogisk medarbeider... Litt usikker på hva det er for noe... Barne- og ungdomsarbeider kanskje.....

Selv jobber jeg som pedgogiske leder. Er da utdannet førskolelærer. Tjener 360 000.- i året så lønna er vel helt grei og arbeidet er jo utrolig flott. [:)]

Det kan være førskolelærer uten avdelingsansvar,har jobbet i flere barnehager som har forsterka pedagogisk bemanning med førskolelærer[:)]

Holder på med en master innenfor nanoteknologi.
Håper på jobb innenfor oljebransjen når jeg er ferdig utdannet.

Back
Topp