Interessant å vite
Selv er jeg logistikkmedarbeider
Selv er jeg logistikkmedarbeider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligJobber som barne og ungdomsarbeider i barnehage![]()
Så gøy! Kan jeg spørre hvilke arbeidsoppgaver du har?Supply chain analytiker, så jobber med logistikk jeg også![]()
Ja, det er ganske mye forskjellig da. Men hovedoppgavene er ansvar for prognoser/innkjøpsplanlegging samt rapportere og analysere diverse data som forbruk, kontrakter, leverandørdata, kpi’er etc.Så gøy! Kan jeg spørre hvilke arbeidsoppgaver du har?![]()

Jeg jobber på gulvet, går ca 15.000 skritt daglig og løfter mellom 1,5-2 tonn hver dag, må nok ta en prat med sjefen snartJa, det er ganske mye forskjellig da. Men hovedoppgavene er ansvar for prognoser/innkjøpsplanlegging samt rapportere og analysere diverse data som forbruk, kontrakter, leverandørdata, kpi’er etc.
Hva med deg?
Trives du?Sykepleier![]()
Jobber for det meste på småbarns avd, så det går mye i sosialt samspill med barna da, leking,utforsking og læring.. samtidig som man har de vanlige rutine oppgaver som, påkledning, bleieskift, måltider, mye løft og slikt.Så gøy! Kan jeg spørre hvilke arbeidsoppgaver du har?![]()
Trives veeldig godt! Hva med deg?Trives du?
Trives godt, men må nok tilrettelegge litt nå, for jeg kjenner løftene i ryggen og får ganske lett ligamentsmerterTrives veeldig godt! Hva med deg?![]()
Trives?Barnehagelærer![]()
Trives?Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage![]()
Veldig, veldig godtTrives?![]()