Hva jobber du med?

Jobber som pedagog i barnehage. Er 50 % sykemeldt nå i en periode mens kvalme, oppkast og svimmelhet gir seg.
 
Jeg er fulltidsstudent. Det er jo veldig fleksibelt i utgangspunktet så skal studere så mye som mulig frem til termin xsmile8
Har også to deltidsjobber, men den ene jobben tar jeg permisjon fra på nyåret. Den andre jobben fortsetter jeg i som normalt, men tenker å ta ut ferien før permisjonen starter :happy:
 
For tiden arbeidsledig [emoji85]
Jeg sa opp jobben for å gå hjemme lenger med nr2. (Jobber med regnskap).
Hun har nå i aug begynt i bhg og jeg var klar for arbeidslivet igjen - og brått så satt nr 3[emoji849][emoji23]
 
Jeg jobber som pedleder i bhg. Har vært sykemeldt 100% nå en stund pga hypermesis. Skal starte med redusert jobbing til uka, håper det går greit. Ellers må jeg bare se hvordan det blir fremover med formen. Har et barn fra før av, men det er 5 år siden,og da jobbet jeg ikke i barnehage.
 
Student og jobber på sykehjem. Ferdig utdannet til sommeren.
 
Jobber som saksbehandler. Har blitt sykemeldt etter hvert i prosenter de to forrige svangerskapene mine, men satser på å jobbe så lenge som mulig selvfølgelig. Men nøler ikke med sykemelding om jeg blir for sliten eller får for vondt.
 
Jobber fulltid som pedagogisk leder i barnehage:) håper på å holde ut i fulltid så lenge som mulig:) så går disse 9mnd litt fortere:)
 
Samme her. Men er 40% nå pga blodtrykk og protein. Men håper og tror det bedrer seg[emoji4] jobber mer enn 60% uansett og det går fint[emoji4]
Så bra, krysser fingrene for at vi holder til mål! Er for øvrig selv 40%nå pga kvalme og oppkast, men satser på at det roer seg☺️
 
Jeg jobber som 80% resepsjonist på et hotell og står hele dagen (8 timers vakt). Har allerede vært sjukmeldt da kvalmen var på der værste fram til uke 12. Håper at jeg kan jobbe så lenge som mulig, men pga lang pendlervei kan det også bli en utfordring [emoji53]