Hva jobber du med?

Jobber som pedagog i barnehage. Er 50 % sykemeldt nå i en periode mens kvalme, oppkast og svimmelhet gir seg.
 
Jeg er fulltidsstudent. Det er jo veldig fleksibelt i utgangspunktet så skal studere så mye som mulig frem til termin xsmile8
Har også to deltidsjobber, men den ene jobben tar jeg permisjon fra på nyåret. Den andre jobben fortsetter jeg i som normalt, men tenker å ta ut ferien før permisjonen starter :happy:
 
For tiden arbeidsledig [emoji85]
Jeg sa opp jobben for å gå hjemme lenger med nr2. (Jobber med regnskap).
Hun har nå i aug begynt i bhg og jeg var klar for arbeidslivet igjen - og brått så satt nr 3[emoji849][emoji23]
 
Jeg jobber som pedleder i bhg. Har vært sykemeldt 100% nå en stund pga hypermesis. Skal starte med redusert jobbing til uka, håper det går greit. Ellers må jeg bare se hvordan det blir fremover med formen. Har et barn fra før av, men det er 5 år siden,og da jobbet jeg ikke i barnehage.
 
Student og jobber på sykehjem. Ferdig utdannet til sommeren.
 
Jobber som saksbehandler. Har blitt sykemeldt etter hvert i prosenter de to forrige svangerskapene mine, men satser på å jobbe så lenge som mulig selvfølgelig. Men nøler ikke med sykemelding om jeg blir for sliten eller får for vondt.
 
Jobber fulltid som pedagogisk leder i barnehage:) håper på å holde ut i fulltid så lenge som mulig:) så går disse 9mnd litt fortere:)
 
Samme her. Men er 40% nå pga blodtrykk og protein. Men håper og tror det bedrer seg[emoji4] jobber mer enn 60% uansett og det går fint[emoji4]
Så bra, krysser fingrene for at vi holder til mål! Er for øvrig selv 40%nå pga kvalme og oppkast, men satser på at det roer seg☺️
 
Jeg jobber som 80% resepsjonist på et hotell og står hele dagen (8 timers vakt). Har allerede vært sjukmeldt da kvalmen var på der værste fram til uke 12. Håper at jeg kan jobbe så lenge som mulig, men pga lang pendlervei kan det også bli en utfordring [emoji53]
 
Jeg er arkitekt. Kontorjobb er jo et greit utgangspunkt, men kan være en del stress. Alle timene skal jo faktureres på kunder, og da må man ha full konsentrasjon. Kan ikke fakturere 1000 kr/timen hvis man har en dårlig dag og er ukonsentrert. Så nå når jeg har vært i dårlig form har jeg hatt gradert sykemelding. Håper på å komme opp på fullt igjen! Sist gang fikk jeg problemer med mye svimmelhet og blodtrykksfall utover i svangerskapet, som gjorde at jeg ikke klarte å jobbe fullt. Var litt ironisk at jeg kunne jogge, men ikke sitte stille foran en pc[emoji23]
 
Kjører maxitaxi. tviler litt på at jeg holder ut helt til permisjonen. Da jeg jobber masse og LANGE skift. Og kjenner allerede i rygg og litt hofter når jeg tar inn og ut rampen og skal skyve inn og ut tunge rullestoler og klare å feste dem å alt det der [emoji13]
 
Pedagogisk leder i barnehage! Og med to i magen får vi se hvor lenge jeg holder ut! Lest det er vanlig å slutte å jobbe i uke 20-22 for å unngå fortidlig fødsel! Men må vertfall jobbe til da, ellers kommer jeg til å gå på veggen! Veldig sliten, og å skrive foreldre samtaler til mandag sitter veldig veldig langt inne [emoji85] blir en lang kontor dag på mandag med mye skriving vertfall!

Jeg er også pedagog i barnehage. Jeg må utsette mine samtaler til kvalmen gir seg. For vi får best til samtaler på morningen og jeg klarer ikke å jobbe tidlig (er 50 % sykemeldt).
Men når det går over er jeg klar for samtaler.
 
Back
Topp