Hva jobber du med?

Er sjukepleier. Så kan jobbe til permisjonen begynner om helsa var bra. Men med begge dei to andre ungane var eg sjukemeldt fra veke 6-7 og resten av svangerskapet pga sterk kvalme og bekkenløsning. Håper på eit betre svangerskap denne gangen for saknar jobben og kollegaene. Tunge dagar når kvalmen er så tung som no at ein må holde senga. [emoji85]
 
Er vernepleier i bolig for funksjonshemmede. Jeg har allerede vært sykemeldt for kvalme, og nå har bekkenet begynt å bli vondt. Arbeidsgiver har ikke mulighet for tilrettelegging så jeg går over på svangerskapspenger etterhvert.
 
Er jurist i det offentlige, så skal være fullt mulig å jobbe 100 % ut svangerskapet :) eneste hvis jeg får vondt i bekkenet at kontorjobb kanskje blir vanskelig...
 
Eg er heimeverande (og litt student), så eg er heldigvis fleksibel. Men får jo då heller ikkje rettigheiter til korkje svangerskapspengar eller fødselspengar.
 
Turnuslege. Må jobbe 100% inntil permisjon, ved for mye fravær får jeg nemlig ikke turnusen godkjent. Ikke så mye fysisk arbeid, heller slitsomt i form av mentalt stress og lange vakter.
 
Er elektriker hovedsaklig i industrien, så dette er en fysisk veldig tung jobb samt mange fabrikker og områder jeg skal holde meg unna. Går på svangerskapspenger, men skal få komme å jobbe dersom det dukker opp en jobb som går ann å tilrettelegge [emoji4]
 
Jobber som helsesøster på helsestasjon. Satser på jobb hele veien, jobber 90%, og studerer ved siden av. De første 10 ukene her har gått bra, men kvalmen og trøttheten tar meg gjerne på kveldene, og det er veldig kjedelig når man har to barn hjemme som gjerne ønsker mamma tid, så man henger litt etter.. men jobber kun dagtid, ingen helger eller helligdager så det er deilig!
 
Jobber på sykehjem [emoji4] har fullført skole som helsefagarbeider- men ikke fått lærlingsplass, så teller heller timer [emoji4]
 
Jobber i barnehage. Har vært sykmeldt pga kvalme osv i noen uker nå. Håper å kunne kunne fult fra neste uke
 
Pedagogisk leder i barnehage! Og med to i magen får vi se hvor lenge jeg holder ut! Lest det er vanlig å slutte å jobbe i uke 20-22 for å unngå fortidlig fødsel! Men må vertfall jobbe til da, ellers kommer jeg til å gå på veggen! Veldig sliten, og å skrive foreldre samtaler til mandag sitter veldig veldig langt inne [emoji85] blir en lang kontor dag på mandag med mye skriving vertfall!
 
Jobber som frisør, har ikke vært borte en dag. Har hatt spy bøtte på bakrommet på jobb enkelte dager:grumpy: er 11+6.
Andre på jobben min har tatt ut permisjon3 uker før termin
 
Jeg jobber inne på kontor 8-16 så det bør gå bra å jobbe fult.. kan heldigvis ta hjemmekontor om jeg ikke er i form :)
 
Jobber som veileder. Mye på kontor, men også mye møter ute i bedrifter.
Dersom alt går greit med bekkenet og sånn skal det gå greit. Har også mulighet for hjemmekontor hvis det blir nødvendig :)

Har hatt et par sykedager på grunn av kvalme gjennom natta = mangel på søvn. Utenom det skal det nok gå greit :)
 
Back
Topp