Hva jobber du med?

Grunn utdannelse innen historie og utdannet legesekretær, men jobber ikke pga helsa
 
2 bachelorgrader her Tysk og internasjonal markedskommunikasjon + økonomi og administrasjon.

Jobber (totalt urelatert fra utdannelsene) med tollting Svinesund [emoji4]
 
Utdannet barnevernspedagog, jobber som miljøterapeut i barne- og ungdomspsykiatrien:)
 
Studerte biologi, jobber som miljørådgiver i et konsulentselskap.
 
Autorisert helsesekretær på et legekontor, usikkert om jeg jobber der når permisjonen er over... det var ikke akkurat vil begeistring for at jeg ble gravid og vært mye små konflikter der
 
Her var det mange godt utdannede jenter/damer! :)

Jeg er selv sykepleier og personlig trener. Om et par uker har jeg også en mastergrad, forhåpentligvis (skriver for harde livet for å bli ferdig før babyen kommer)! :nailbiting:
 
Barnevernspedagog jobber med utviklig av positive ungdomsmiljø og tilrettelegging for hindring av marginalisering og barnefattigdom. Har liksom ikke en tittel hehe
 
Utdannet barnevernspedagog og førskolelærer. Jobber som pedagogisk leder akkurat nå. Snuser på å ta mer utdanning innen økonomi/administrasjon. Savner kontorjobb men orker ikke barnevern igjen.
 
  • Liker
Reactions: M14
Utdannet barnevernspedagog og jobber som kontaktperson i barneverntenesten.
 
Vernepleier og er miljøterapeut på et dagsenter for eldre Elsker min jobb :)
 
Er sykepleier, jobbet på akuttmottak og sykehjem, og nå hjemmesykepleie :) Veldig lyst til å ta videreutdanning når mini er født, men spent på hvordan jeg skal få det til med to barn:p
 
Har økonomisk-/administrstiv utdannelse med bachelor og så en MBA i tillegg.

Jobber i tre selskap (samme konsern) i byggeindustrien som HR Business Partner
 
Back
Topp