Hva jobber du med?

Jobber som grafisk designer på kontor, så det eneste jeg tenker på er hvis magen blir så stor at jeg ikke når frem til tastaturet! Men sjansen er vel heller liten for det! :D

Jobber som grafisk designer på kontor, så det eneste jeg tenker på er hvis magen blir så stor at jeg ikke når frem til tastaturet! Men sjansen er vel heller liten for det! :D

Det er drømmejobben min! Har lyst til å satse på det etterhvert. Er det veldig hektisk? :-)

Wow, så mange sykepleiere vi er! Respekt! :-D <3
Jeg jobber som Vekter. Da de ikke kan tilrettelegge mest sannsynlig pga en del ting som lange arbeidsdager og risiko (Ikke pga meg da,elsker å jobbe), så blir det mest sannsynlig svangerskapspenger på meg og perm. Snakket med arbeidstilsynet. Skal til legen neste uke og få vite mer :)

Er helsefagarbeider på demens bolig med en del utagering. Jeg håper å klare å jobbe igjen snart. Nå er jeg sykemeldt pga medisiner jeg må gå på etter ivf og sjefen er klar over alt:) er heldig og har en fanatisk sjef som er veldig forståelsesfull:)

Fanatisk, faktisk! [emoji12]Neida, skjønte den. [emoji4]

Arbeidsoppgavene jeg har fungerer fint helt frem til siste dag, men stresset og mye å gjøre på kort tid tror jeg blir det mest utfordrende.

Jobber som veileder og saksbehandler på et kontor. Tror det går fint, så fort jeg slutter å være kvalm og sove hele tiden. Er 100% sykemeldt denne uka, men skal prøve meg i 20% jobb neste uke.

Jobber som demokonsulent men har vært sykemeldt siden gorrige permisjon pga rygg og muskler og ledd. Slutter eller får sparken i oktober regner jeg med.

Så koselig med mange sykepleiere<3 Jeg er operasjonssykepleier. Har vært sykemeldt de siste 2 ukene da jeg sliter med å ha på munnbind samtidig som jeg er kvalm. Men satser på å jobbe fullt med tilrettelegging frem til desember:)

Butikksjef. Regner med jeg klarer å tilrettelegge endel for meg selv, sånn at jeg kan stå ved roret lengt mulig.

Jobber i restaurantbransjen, driver restaurant med gubben.
Etter problemer med MA tidligere og litt problemer med helsa generelt så har jeg fått beskjed om å ta det veldig med ro. Ikke noe tunge løft og ikke noe stress. Ikke lett i vår bransje [emoji14]
Så tar meg av kontoret og overlater service til ansatte. Savner jobben, men kan ihvertfall bidra med noe [emoji106]

Back
Topp