Hva jobber du med?

Jobber som sykepleier ved en sykehusavdeling, 50 % fagsykepleier på kontor og 50 % ute i avdelingen. Så regner og håper på å jobbe hele veien:)

72% som personlig assistent. Håper å jobbe tiden ut så lenge livmorhalsen ikke tuller dette svangerskapet også.

Jobber 100% i bhg. Håper å jobbe frem til termin, men vil nok være avhengig av tilrettelegging. Blir jeg sykemeldt, (sliter allerede med korsryggen) så kommer jeg til å være på jobb, men da kan jeg ta ting i mitt tempo uten å føle at jeg er en belastning for de andre :)

Jeg er sykepleier. Varierer veldig på hvor travelt det er. Har byttet jobb siden sist graviditet, da jobbet jeg på en kjempetravel medisinsk avdeling, og ble veldig tidlig sykemeldt. Håper jeg holder lenger på denne avdelingen !

Jobber som hjelpepleier i bolig for funksjonshemmede[emoji4] mye tunge stell og tunge brukere så kan bli tøft utover svangerskapet men håper på å være i jobb helt ut[emoji4]

Håpe æ også[emoji4] sist va æ plaga med bekkenet, og ble sykemeldt fra æ va 4 mnd, jobba da på skole.

Kati tenke du å fortelle det? [emoji4] har bare annenhver lørdag, resten e ekstravakte. Har sagt ja til å jobbe 100% i sommer, så får håpe ho skriv listen snart[emoji85]

Sånn er det her og, har ikke noe stor stillingsprosent. Men jobber 80-90% likevel.
Er snakk om at jeg får litt økt stilling så må skrive kontrakt og vente på ferielistene før jeg sier noe hvertfall[emoji87] hehe :)

Jeg jobber på sykehjem, fast natt.. merker det er en utfordring.. skal til første legetime på fredag, vurderer å sykemelde meg noen uker frem til kvalmen går over.. slitsomt å løpe på toalettet hele natten for å kaste opp!! De på sykehjemmet blir jo helt hysterisk om noen kaster opp! Tror det er norovirus med en gang :p