Hva jobber du med?

Jobber som sykepleier ved en sykehusavdeling, 50 % fagsykepleier på kontor og 50 % ute i avdelingen. Så regner og håper på å jobbe hele veien:)

72% som personlig assistent. Håper å jobbe tiden ut så lenge livmorhalsen ikke tuller dette svangerskapet også.

Jobber 100% i bhg. Håper å jobbe frem til termin, men vil nok være avhengig av tilrettelegging. Blir jeg sykemeldt, (sliter allerede med korsryggen) så kommer jeg til å være på jobb, men da kan jeg ta ting i mitt tempo uten å føle at jeg er en belastning for de andre :)

Jeg er sykepleier. Varierer veldig på hvor travelt det er. Har byttet jobb siden sist graviditet, da jobbet jeg på en kjempetravel medisinsk avdeling, og ble veldig tidlig sykemeldt. Håper jeg holder lenger på denne avdelingen !

Jobber som hjelpepleier i bolig for funksjonshemmede[emoji4] mye tunge stell og tunge brukere så kan bli tøft utover svangerskapet men håper på å være i jobb helt ut[emoji4]

Håpe æ også[emoji4] sist va æ plaga med bekkenet, og ble sykemeldt fra æ va 4 mnd, jobba da på skole.

Kati tenke du å fortelle det? [emoji4] har bare annenhver lørdag, resten e ekstravakte. Har sagt ja til å jobbe 100% i sommer, så får håpe ho skriv listen snart[emoji85]

Sånn er det her og, har ikke noe stor stillingsprosent. Men jobber 80-90% likevel.
Er snakk om at jeg får litt økt stilling så må skrive kontrakt og vente på ferielistene før jeg sier noe hvertfall[emoji87] hehe :)

Jeg jobber på sykehjem, fast natt.. merker det er en utfordring.. skal til første legetime på fredag, vurderer å sykemelde meg noen uker frem til kvalmen går over.. slitsomt å løpe på toalettet hele natten for å kaste opp!! De på sykehjemmet blir jo helt hysterisk om noen kaster opp! Tror det er norovirus med en gang :p

Jobber på kontor, vært mye stress der de siste årene, men det får jeg bare regulere selv fremover. Sist hadde jeg korte dager pga bekken, mye nedpress og sterke kynnere fra fjerde, femte mnd, Jobbet nesten helt til permisjonen startet, men måtte gi meg siden jeg hadde så mye nedpress og ubehag. Sleit med å gå og var redd for å føde på jobb haha :-) Fødslene mine går raskt, så jeg var litt bekymret husker jeg.. Skrekken var at vannet gikk når jeg holdt et foredrag eller noe!
Med førstemann satt jeg på kontoret og kastet opp i søppelbøtta ved siden av meg.. Da følte jeg meg skikkelig fresh.. Nå delerjeg kontor med flere så jeg håper jeg slipper unna akkurat det!

Jobber som optiker. Håper og tror jeg kan jobbe helt fram til permisjonen starter. Men akkurat nå er jeg sykemeldt pga kvalme, ikke så aktuelt å sitte på synsprøverommet med kunder når jeg kaster opp hver time [emoji14]

Lærer.
Tror ikke det blir lenge til sykemelding nå med kvalmen. Kan ikke løpe ut av timen for å kaste opp eller være dårlig. Må være "på" hele tiden med min klasse.

Jobber som Pedagogisk leder - avdeling 0-3 år.
Satser på å jobbe så lenge jeg får lov av legen.

Jeg er selvstendig næringsdrivende frisør:)

Oppi hodet mitt skal dette gå fint, både det å jobbe før fødsel og etter fødsel, men har fått det ganske godt fortalt fra mine nærmeste at ting ikke går alltid etter planen:p Så vi får se hvordan det går med tiden:angel7

Jeg jobber i grisefjøs og kan ikke jobbe når jeg er gravid.. så her er det mannen som tar over mine arbeidsperioder i svangerskapet. Jeg jobber turnus på 11/10 hos foreldrene mine.

Jobber som hvitevare og småelektrisk selger i butikk :) mye gåing og mye løfting til vanlig, men slipper løfting av tungt nå da :p

Back
Topp