Hva jobber du med?

Jeg er sykepleier og jobber på en psykiatrisk sykehuspost. Trives godt med dette igrunn:) Men drømmejobb? Det tror jeg måtte blitt noe innen journalistikk/foto. Jeg hadde syntes det var spennende å jobbe i det private næringslivet med mer konkurranse og belønninger for god jobb!

Jobber som pleieassistent hos ULOBA jeg å faktisk.
Har jobbet innenfor mange bransjer, kontor/adm, service, butikk, mediebedrift, reklame etc. Kun vikariater for andre. Har ikke lyktes å få meg jobb i reiselivet (min egentlige utdanning). SÅ, nei, jeg er overhodet ikke i drømmejobben nå, sant å si jobber jeg bare for å ha ei inntekt og for å opparbeide meg rett til foreldrepenger. 2014 er det 90% sikkert at jeg starter på nye studier, enten Grunnskolelærer eller sosionom, jeg vil jobbe med mennesker og jeg vil ha UTFORDRINGER, savner det veldig, å bruke meg selv mer!
Utfordringen er jo selvfølgelig at vi sitter med huslån, forsikringer, billån etc.

Eg er sjukepleiar og har lyst å jobbe på eit akuttmottak. Har jobba i akuttmottak tidlgare, ellers på kirugisk avdeling og på eit omsorgssenter. Trivst i grunnen med å jobbe på ymse avdelingar. Så lenge eg får praktisere sjukepleie, så er det det eg trivst best med. Føler meg heldig som har funnet yrket "mitt" :-D

Millacamilla skrev:
Jobber i barnehage. Men er nok barnevernet jeg vil jobbe i til slutt! :)

Jeg bøyer meg i støvet for alle som vil jobbe i barnevernet og gjøre den utrolig viktige, men vanskelige jobben! Dyktige barnehagearbeidere er forresten også gull verdt. emoticon

Personlig jobber jeg i kasse (uten kasse :P) i bank. Ideelt sett vil jeg bli jurist, men må avvente litt den lange utdanninga.

Hvis jeg skulle si hva drømmejobben er så er det uten tvil LEGE... men det toget har nok dessverre gått for min del :( Men da tror jeg at jeg hadde følt meg fullkommen!

Jeg jobber som HR- saksbehandler og prosjektleder i kommune. :-) Stortrives i jobben, men kunne tenke meg å jakte karriere i det private næringslivet innen HR når barna blir store og jobben kan ta en større del av livet.

Er utdannet helsefagarbeider og jobber for tiden på en demens avd. Er helt greit, men ikke helt drømmejobben. Jobber også litt i omsorgsboliger, trives bedre der. Men i dette yrket kan man ikke akkurat velge å vrake i stillinger. Men trives i yrket generelt da :)

Ville egentlig bli helsesøster når jeg gikk på vgs, men er så skolelei så tror det bare blir med tanken.

Jeg er barne og ungdomsarbeider,med ekstra på spes ped og har spesialisert meg på barn med div språkproblemer:-) koser meg på jobb,men drømmejobben...... nei finnes nok noebedre der ute,må bare finne ut hva:-)

Jeg jobber som yrkessjåfør og jobber innen ett ganske så stort firma i Norge. Vi er vel bare to damer som jobber i firmaet. Kunne ha skrevet hvilket firma, men min identitet er litt hemmelig ennå..

Jeg jobber i et bakeri i en dagligvarebutikk =) Er ikke helt sikker på hva drømmejobben er..

Er utdannet frisør, men omskolerer meg til helsefagarbeider. har tatt skole og jobber nå på et sykehjem å samler praksis :) vet ikke ennå hva drømmejobben er

Jobber i butikk, men studerer for å kunne bli butikkleder eller jobbe med HR

Gårdbruker! Veldig fint å kombinere med småbarn. De er med oss mye i hverdagen, men i barnehagen når vi må gjøre farlig arbeid.

Jeg er utdannet vernepleier og jobber innen psykiatri. :)

Back
Topp