Hva jobber du med?

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Ja, hva jobber du med? Og hva er drømmejobben? : )

Jeg jobber nå på kundeservice til Terra, men det er ikke drømmejobben. Har ennå ikke funnet ut hva jeg vil bli.... Litt derfor jeg spør : )

Jeg har jobbet litt med alt, har jobbet siden jeg var 16 og har vært innom dagligvarebutikk, klesbutikk, smykkerogdill og så har jeg vært to år i barnehage. Det er det jeg skal drive med leeenge, så jeg har nettopp begynt på studier og skal bli førskolelærer =) Så det blir bra!

Jeg er Radiograf! Trives veldig godt nå, men er nok ikke det jeg vil jobbe med hele livet. Usikker på hva drømmejobben er, men alltid hatt lyst til å jobbe med barn:-)

Jobber i en kiosk nå, har prøv ut mye - Resepsjonist, interiørbutikk, klesbutikk, teknisk tegner... Men ikke funnet drømmejobben, men service og kundebehandling er viktig :)

Sykepleier, og er akkurat nå i et vikariat som avdelingsdykepleier .... Drømmejobben er å jobbe som leder evt innen hr.

Akkurat nå er jeg butikkmedarbeider i dagligvarebutikk. Drømmen er å jobbe med noe innen salg. Jeg elsker å selge!

Tannhelsesekretær, men kunne tenke meg å jobbe som lærer på barneskole så kanskje je skal studere videre en dag?? :-)

LadyInDesguise skrev:
Ja, hva jobber du med? Og hva er drømmejobben? : )

Jeg er logistikk ingeniør og prosjektleder innenfor forsvarsindustrien :) 
Utdannet økonom og.... hjelpepleier :) Vet det er en pussig mix!

Er tredjeårsstudent på lærerhøyskolen. Ferdig utdannet grunnskolelærer i 2014 ;-) 

Læreryrket er en fin og spennende jobb, men tøft til tider.

Litt usikker på hva drømmejobben er, men kunne tenkt å hatt et firma for meg selv. 

Jobber som personlig assistent gjennom Uloba.
drømmejobben er førskolelærer med jobb i barnehage ;) tenker å starte med utdanningen høsten 2014 blir det vel.

Jobber i barnehage, det er ikke drømmejobben.

Har tenkt litt på bioingeniør..:)

Nå jobber jeg på et kontor med div faktura/innkjøp og regnskap på en barneskole. Er utdanna barne-og ungdomsarbeider og Regnskapsfører :) Det er jo også en merkelig kombinasjon i grunn. :)

Er hjemmeværende for tiden, har nettopp flytta, å blei gravid.. Men er utdannet Aktivitør og Industrimekaniker:) Industrimekaniker er det jeg vil jobbe som etter hvert:)

Jeg er utdannet vernepleier og jobber på en ungdomsskole. Drømmejobben aner jeg ikke hva er enda :)

Jeg er sykepleier, og jobber for tiden på en medisinsk avd. Drømmen er å jobbe på nyfødtintensiv, med videreutd. som intens. spl/jordmor:-)

Utdannet lærer (adjunkt med tillegg, dvs 4 år med diverse fag og så PPU), og underviser på en ungdomsskole. Tar RLE deltid i år i tillegg. Har også mulighet til å jobbe med friluftslivsveiledning og innen naturforvaltning på grunn av utdanninga, og drømmejobben har vel vært en krysning av de to feltene. Men da måtte vi bodd et annet sted, og sånn det er nå så er helt klart lærer mitt drømmeyrke. Er veldig fornøyd med jobben min! Men jobber redusert da, og det betyr nok mye for min opplevelse av yrket.

Jeg jobber innen møbelindustrien, har gjort det i over 15 år. Har også jobbet som journalist. Drømmejobb? Aner ikke. Har nok grodd fast der jeg er nå. ;)

Jeg jobber innen helsevesenet, men med ett barn som er multihandikapet og ligger på respirator 24/7 i ett privat hjem.
Så er alene på vakt hver dag,er derfor jeg nå har vært og er sykemeldt fra jobben, pga kvalme ol.

Trivdes veldig godt da jeg jobbet i barnehage på småbarnsavdeling, så kunne tenkt meg det igjen ;)

Back
Topp