Hva jobber du med??

lise_mor

Glad i forumet
Sitter å kjeder meg litt, så kåm jeg på at det er få andre jenter jeg kjenner som jobber innenfor oppdrettsnæringen! det jør jeg - men hva med deg??? [:)] Hva sliter du rævva di av for? [8D] og liker du jobben din?? [:)]

Jobber på flyplassen jeg, sliter rævva for at folk skal få reise å komme seg avgårde på rute [8D]
Stoooortrives i jobben min da [:D]
Elsker fly og luftfart, så blir nok i jobben min noen år til [:)]

Jeg jobber i Helsevesenet:)

Vernepleier, jobber i en barnebolig med autistiske barn [:)] Stortrives med jobben [:)]

Jeg sliter ræva av meg! (med andre ord; jobber i helsevesenet (sykepleier på sykehjem))[8D]
Studerte også litt forskjellig før jeg begynte på sykepleien, deriblant engelsk og psykologi.

eg jobbe isje grunna ulike årsaker , men forrige jobb va 4 år på vaskeri  der eg gjorde alt mellom himmel og jord me tøy fra sykehus, reasturanger, bilverksteder og nordsjø, en skikkelig dritt plass som ødela meg psykinsk og fysisk..e egentlig hjelpepleier uten å ha klart 2 fag som matte og naturfag, noge eg isje tar opp igjen 

Jeg er musikkberte. Jobber freelance som vokalist på scene og i studio, ved siden av musikkterapi/musikkpedagogikk i barnehage og kulturskole. Stortrives!

jobber i butikk..
likte egentlig jobben min veldig godt.. kjempe kjekk sjef, medarbeidere osv..
men etter eg ble gravid forandret sjefen min seg.. behandlet meg kjempe dårlig..
eg var sykemeldt 50% pga bekkenet og eg måtte jobbe overtid, fikk ikkje pause osv..
ødela meg helt den perioden..

så ble eg 100% sykemeldt og ho har kun kjefta og klaget..[:@]
når eg har sett ho face to face har ho snakket normalt, men kjefta over sms.. (kunne ikkje en gang ringe liksom)
så no har eg vurdert å skifte jobb etter permisjonen, men vet ikkje enda.. har god tid å tenke på iallefall[:D]
har ikkje hørt noe fra sjefen på lenge no så noe oppfølging får eg jo ikkje sjøl om dei egentlig er plikta til det..

Jeg er barne og ungdomsarbeider og jobber på SFO[:D] Stor trives:D

ORIGINAL: Beadybird

Jeg er musikkberte. Jobber freelance som vokalist på scene og i studio, ved siden av musikkterapi/musikkpedagogikk i barnehage og kulturskole. Stortrives!

Oooo, så kult! Jeg hadde også en drøm om å bli musikkterapeut en gang i tida, men så ble jeg så plaget med senebetennelse i håndleddene, så måtte bare glemme å ha en musikkarriere[:(] Skrev sykepleie-bacheloroppgaven om bruk av musikk for å bedre livskvaliteten hos demente ved sykehjem (hørt om Audun Myskja? Brukte mye av stoffet hans i oppgaven iallfall), pluss at da jeg var gravid sist, fikk jeg god tilrettelegging og kunne bruke tid på å soille for pasientene[:D]
Gleder meg til å flytte hjem til Trondheim igjen, for da skal jeg prøve å gjenoppta musikken[:)]

Eg e psykiatrisk sjukepleiar og jobbar på psykiatrisk sjukehus. Stortrives, mange gode kollega og spennande og lærerike dagar på jobb. (litt for spennande etter eg vart gravid, men e sjukemeldt no)[:D][:D]

Jobber som matros på en supplybåt som går mellom norsk og engelsk sektor, 4 uker på og 4 uker av er turnusen...
Har ikke reist slutten av november da, så jeg savner jobben min en god del! Men på en annen siden så vet jeg at det ikke hadde gått så bra å jobben til jeg var 3-4 mnd på vei... For hysteriske mannfolk er noen rare dyr[:D] Han ene klikka jo totalt, han var passet på meg en dag, da fikk jeg ikke gjøre noen ting, så jeg ble kjempe sint å kjekten han huden full[&:] Å neste dag så gjorde jeg ikke nok i følge han men, hvordan kan han vite det som bare satt på ræva...?
Så jeg ble kalla inn på teppet til kapteinen å vi ble enige om at for alle andres beste, så sier jeg takk for meg.

Det hender at det triller en tåre for at jeg ikke får gå på jobb men, den episoden med han duden gjør at jeg savner jobben min litt mindre for hver dag som går... Tror jeg savner de snille og greie folkene mer enn selve jobben[:)]
Å nå som snuppa våres kommer om ikke så lenge så har jeg noe som betyr mye mer for meg enn jobben min, familien kommer først!

Så får vi se hva jeg kommer til å gjøre når permisjonen er ferdig, det blir nok desverre aldri flere turer på havet på meg[:(]

Jeg er utdannet automatiker, men ble for et år siden ansatt som automasjonsingeniør samtidig som jeg utdanner meg på ing.høyskolen. Trives v eldig godt med det, men må innrømme at jeg gleder meg til permisjon nå[;)] To dager igjen!

Har ikke noe jobb...[:'(] har fagbrev i materialadministrasjon[8D] men det er umulig å få jobb her i området så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre etter permisjonen jeg..kunne tenkt meg skole men det er ikke lett, har ikke råd til å leve på mannen sin lønn bare[:-]

Er senior saksbehandler, jobber innen økonomi[:D] Trives å jobbe , men drømmer om å begynne på skole til høsten, å bli sosionom. Men får se hvordan det blir med knøtte[:)]

Er omsorgsarbeider og jobber på sykehjem [:)]
Stortrives, men tunge tak innimellom ...

Jeg jobber på Vinmonopolet, har jobbet der i 14 år..Trives godt i jobben...

Jeg gikk skole dette året,frem til jeg ble dårlig..kastaopp hver dag da jeg ble gravid..samt at jeg flytta sørover..
Meen Aug neste år skal jeg begynne på Lærlingetida mi som Barne og Ungdomsarbeider og til slutt få fagbrevet...
Har lyst til og bli barnepleier [:)] Men får se hva som skjer i framtida [:)]

Back
Topp