Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jobber i bakeriavdeling i butikk. Utrolig slitsomt nå. Syns det er slitsomt fra før, pga at timer er kuttet ned, og det blir mer å mer å gjøre. Føler jeg jobber alene på en 2 manns jobb. Idag har jeg vært utrolig kvalm, måtte hvile en time på en punkt det var skikkelig ille. Det resulterte i overtid. Reagerer på alle luktene det itillegg jobber 100% og skal prøve på det så lenge som mulig. Har bare jobbet siden februar, pågrunn av permisjon før det.
jeg er student og er ikke sykemeldt. har gått glipp av 2 forelesninger bare. jeg var så kvalm og svimmel så jeg følte ikke for å sette meg i bilen og kjøre de 30 min til der forelesningen er.
Jobber som miljøarbeider, barn og ungdom med spesielle behov. Er sykemeldt det første trimestere pga kvalme og farene ved utagerende atferd. Gleder meg til å komme tilbake på jobb neste uke da jeg elsker jobben min