Hva jobber du med? sykemeldt?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Ja, overskriften sier jo sitt ;)

Og noen ganger så er man jo gjerne så kvalm i frste trimester at man må ha sykemelding, eller må ha det av andre årsaker. så, hvordan går det med deg ?

Jeg jobber i en litt voldsom bolig. Boligen har blandt annet mest innleverte skademeldinger. Jeg er sykemeldt pga kvalme og svimmelhet. Jeg fungerte dårlig på jobb, og måtte ofte ta pauser, noe som ikke passer helt inn der jeg er :p Håper å komme meg fort tilbake, da jeg rett og slett elsker jobben min. Sååå klisje atte :p

Jeg er hjelpepleier og jobber på en langttidsavdeling på et sykehjem. Er 50% sykemeldt fra i dag(Pga rygg og bekken plager)

Jobber med markedsføring. Er ikke sykmeldt, men har brukt egenmelding to dager, og har hatt hjemmekontor to dager pga. kvalme og svimmelhet.

Jobber på kontor, og er delvis sykemeldt for noe helt annet enn graviditeten....

Jobber med salg og service ift kosmetikk; hud-hår-utstyr.. 100 % sykemeldt pga kvalme og slapphet (grunnet vit D mangel) ..

Jobber som assistent på barneskole. Tar meg av barn som trenger litt ekstra oppfølging, er nå fast på 3.trinn :) Ikke vært eller hatt behov for sykmelding så langt, og håper jeg slipper :)

Fullt sykmeldt fra jobb. Jobber som sykepleier og kroppen ville ikke følge etter på det høye tempoet. Vært i veldig dårlig form.

Jobber med barn og ungdom 50%, ikke sykemeldt

jobber som bhgassistent er tilkallingsvikar og da har de behov for noen som fungerer noe jeg omtrent ikke gjør hjemme en gang så er nå sykemeldt.

Prosessoperatør. 100% sykemeldt.

Spes.sykepleier på sykehus og er fortsatt i 100% jobb. Nå som kvalmen er på vei tilbake, fungerer jeg veldig bra på jobb igjen! Herlig :D

Har jobbet som lastebilsjåfør, men sluttet og begynte som bhg assistent når jeg fikk vite at vi var gravide med første. Nå er jeg i mammaperm frem til august :) Så blir det nok ulønnet perm frem til neste permisjon begynner :p

Jobber for fullt som sykepleier på travel sykhusavdeling. Full fart ennå. Vurderer å kutte ned på nattvakter om noen uker.

Back
Topp