Hva jobber du med? Sykemeldt i graviditeten?

Jobber som barne og ungdomsarbeider på spesialavdeling på barneskole. Er 100% sykemeldt nå på grunn av hodepine og lite energi. Men håper jeg kommer meg og kan komme i gang på jobb igjen snart. :)

Jobber som ped leder i barnehage, og er nå 50% sykemeldt. Var lenge 100% pga hyperemesis, men nå kaster jeg bare opp på morgenen, så dermed går det fint resten av dagen [emoji4] Går snart ut i full sykemelding pga at jeg venter tvillinger.

Jobber som ped leder i barnehage, og er nå 50% sykemeldt. Var lenge 100% pga hyperemesis, men nå kaster jeg bare opp på morgenen, så dermed går det fint resten av dagen [emoji4] Går snart ut i full sykemelding pga at jeg venter tvillinger.
Off topic, men jeg ble så nyskjerrig :) du som har ped utdannelse, lærte dere pedagogikk om babyer også på skolen :)? Eller ble det litt eldre dere lærte om?

Off topic, men jeg ble så nyskjerrig :) du som har ped utdannelse, lærte dere pedagogikk om babyer også på skolen :)? Eller ble det litt eldre dere lærte om?

Vi har vært gjennom barnets utvikling fra fødselen av, men det er ikke det første leveåret vi konsentrerer oss om i utdanningen vår, siden de aller fleste fyller ett år før de starter i barnehagen. Men vi har vært gjennom de ulike utviklingsstadier som motorikk og språk, f eks. Altså fra fødsel og frem til skolealder.

Jobber som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling. Jobber 100 % Og det går helt fint så langt heldigvis ☺️ Dersom det blir for tøft får jeg tilrettelagt, sånn at jeg holder meg i arbeid så lenge som mulig. Mitt mål er å jobbe fullt helt frem til permisjonen ❤️

Er helsefagarbeider lærling, og jobber på sykehjem på forsterket avdeling. Har vært sykemeldt de siste 3 ukene. Men skal tilbake på jobb nå neste uke :happy:

Back
Topp