Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Status etter ferie: forventet å gå tilbake til min 50% stilling, og det var originalt planen jeg og sjef la sammen etter første uken på jobb også. Men så ble sjefen min alvorlig syk, og er for nå sykemeldt i noen uker. Blir sannsynligvis mer. Vi har skikkelig mangel på folk og jeg er den eneste som har muligheten til å jobbe hver dag, da andre er studenter eller har andre jobber å ta hensyn til. Jeg er også den eneste som kan jobben inn og ut da alle andre er ferske enda. Jeg merker det er tungt selv om jeg jobber maks 6 timer hver dag, det er svært stressende å tenke at om jeg blir syk - så må butikken stenges helt eller min alvorlig syke sjef må trosse sykemeldingen sin... Og hen er en så engasjert og flink sjef også så jeg vet at hen ville gjort det. Jeg er jo i generelt veldig fin form, men jeg er tross alt 30 uker gravid - ting kan skje! Jeg har skikkelig dårlig samvittighet, men det er et tungt ansvar å bære - i tillegg til det fysiske arbeidet som må utføres - så jeg føler meg litt rådvill akkurat nå, gitt.
de vil ikke behandle det nå siden jeg uansett må ha antibiotika intravenøst ved fødselen og infeksjonen ikke har gitt fullt utslag på lungene ennå. Jeg som lovte meg selv sist at en fødsel med forkjølelse og sykdom ikke skulle skje igjen