Hva jobber din bedre halvdel med?

Kjæresten min kjører gravemaskin. Vet ikke hva det kalles jeg :P hehehe... Men han jobber i foreldrene sitt firma som driver med, graving, sprenging osv osv..

Mannen min er brannmann [:D]
Også er han tømrer, men jobber ikke med det lenger. Men snekrer litt hjemme da [:)]
Og innimellom er han instruktør for folk som jobber på oljeplattformer som må ha kurs i røykdykking og helikoptervelt osv.

ORIGINAL: Bambling

ORIGINAL: LilleNasse

Mannen min er brannmann [:D]
Også er han tømrer, men jobber ikke med det lenger. Men snekrer litt hjemme da [:)]
Og innimellom er han instruktør for folk som jobber på oljeplattformer som må ha kurs i røykdykking og helikoptervelt osv.

Jeg dåner bare av tanken! [:D]

Hehe, fortsatt et turn-on i den uniformen ja [;)]
Og alle barna i gata syns det er såå tøft hver gang han kommer hjemmom i brannbil [:)]

ORIGINAL: Bambling

Gubben min er utdanna nettverksadministrator, men har aldri jobba som det.
Han jobba på støperiet på Rolls-Royce i Bergen før vi flyttet østover, og siden han mistet jobben i begynnelsen av finanskrisen for ca 1 år siden har han sjonglert 2 jobber som bensinstasjonsmedarbeider og vekter.

Nå har han heldigvis fått seg jobb på et støperi her, som han begynner på neste onsdag! Er kjempeglad på hans vegne, for det er en jobb han virkelig trives med! [:)]

Lykke til til mannen på ny jobb! Håper han er frisk til det [:)] Hva er vel bedre enn en jobb han trives med? [:D]

Back
Topp