Hva jobber dere...

Jeg er bioingeniør og jobber på sykehus laboratorie. Mannen er spesialpedagog og jobber som ped. leder i bhg.

Jeg er spesial helsefagarbeider innenfor barnepleie. Jobber både med funksjonshemma barn og ungdom på avlastning og bolig OG på føde/barsel/gyn på sykehus.
Samboeren er mekaniker og jobber i et privat filma som lager vaskeroboter til friskeopprettsanlegg (de dekker hele verden, så han reiser mye).

Jeg er helsefagarbeider. Begynner videreutdanning i psykiatri og rus til høsten. Samboer er elektrikerlærling.

Jeg er barnehagelærer og jobber som pedagogisk leder på en småbarns avdeling.
Mannen jobber i nordsjøen og har 2-4 ordning.

Jeg er student og jobber mer enn jeg bør utenom studiene i barnehagen (#dårligstudent), mens mannen er fersk ingeniørstudent i år :)

Jeg er banevernspedagpog med videreutdanning og jobber som Ped leder i bhg. Sambo er brannmann

Jeg er fysioterapeut, men ikke jobbet etter turnus. tar nå utdanning i sykepleie for å bli akuttsykepleier. Mannen jobber i politiet.

Jeg jobber som pleiemedarbeider i hjemmetjenesten, omsorgsbolig og på en rehabiliterings avdeling. Samler timer for å kunne ta fagprøva i helsefagarbeider.

Samboeren er en skogsmaskinfører som jobber som lastebilsjåfør.

:)

Back
Topp