hva jobber dere som? og noen som studerer?

Jeg er såkalt "frikjøpt" fostermor. Jeg måtte slutte i jobben min da fosterbarnet flyttet inn, og etter 2 år måtte jeg ta stilling til om jeg ville gå tilbake i jobb (og fosterbarnet måtte ut) eller si opp jobben og beholde fosterbarnet. Jeg valgte det siste. Det blir spennende nå mtp permisjon og lønn (og evnt også sykemelding). Er ganske redd for at jeg blir stående på bar bakke med kun 30.000 som engangsutbetaling og at barnevernet fjerner lønna mi...

Skal begynne å studere grunnskolelærer med matematikk nå i august :)

Jobber i barnehagen :) 3-6 års avd.

Så spennende! Jeg er fostermor, og har nå etter 5 år fått avlastning...
Ja elsker jobben min ungene og tenåringer er herlig å jobbe med føler at det er den riktige jobben for meg :) er fint med fostermor mange barn som trenger trygghet :)

Ingeniør..jobber endel offshore, men er for tiden sykemeldt pga habituell abort (mistet sist jeg var ute, så har litt noia og vil være på land;)

Sykepleier på en somatisk sengepost :) Jobbet 100% i de to forrige svangerskapene og håper jeg er like heldig nå, dvs jeg har gått ned til 80% (for et år siden) pga at det er kjekt å ha anledning til å være litt mer hjemme med ungene mens de er små. Men jeg håper altså at jeg er i like fin form at jeg kan jobbe hele svangerskapet :)

Studere byggingeniør. 3 års studiet tar meg nok ca fem år å fullføre.. Men verdt det når jeg er ny utdannet med to små barn. Håper på å kunne satse fult ut med min karriere da.

Butikkmedarbeider med innkjøpsansvar for fryse- og kjølevarer i dagligvarebutikk :) Planlegger høgskolestudier om et par år :)

Jobber på småbarnsavdeling i BHG. Jobber som pedagogisk leder.

Back
Topp