Hva jobber dere som/innenfor ?

Er utdannet hj,pleier,og går nå som lærling i barne og ungdomsarbeider :) Trives veldig godt :)

Jobber i en helt unik leketøysforretning. Det er helt ok.
Drømmer om å utdanne meg som radiograf, men er vanskelig å få jobb så det er mulig jeg må velge meg noe annet.

jobber som tilkallingsvikar på sykehjem, i hovedsak på skjermet avdeling for demente :-)

Jeg er sykepleier. Jobber på sykehus, innen nevrologi. Stortrives.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg jobber i privat sektor innen skole.

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Går på skole nå for å få studiekompetanse og jobber på en avlastningsbolig for barn med spesielle behov.. Skal gå vernepleier etter endt permisjon :)

Er apotektekniker og trives med det:) men sjesker litt på videre utdanning, men d må jo settes litt på vent;)

Vikar/ assistent på sykehjem, og begynner på H&M på mandag i tillegg! :)

Er utdannet prosessoperatør og jobber som det ved et jern støperi ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er utdannet helsefagarbeider, men på grunn av mannens skift arbeid kan ikke jeg jobbe turnus. Jobber derfor nå på barneskole som lærerassistent for 3.klasse ;) Stortrives! :D

Jeg er utdannet helsefagarbeider, men på grunn av mannens skift arbeid kan ikke jeg jobbe turnus. Jobber derfor nå på barneskole som lærerassistent for 3.klasse ;) Stortrives! :D

Går vel ann og finne arbeid til yrkesstatusen din,selv om mannen jobber skift? Er jo innenfor samme bransje,men kommer ikke på noe på stående fot annet enn dagavdeling f.eks ;) vet ikke om jeg Hadde klart en fast stilling sånn over tid ;)

Går vel ann og finne arbeid til yrkesstatusen din,selv om mannen jobber skift? Er jo innenfor samme bransje,men kommer ikke på noe på stående fot annet enn dagavdeling f.eks ;) vet ikke om jeg Hadde klart en fast stilling sånn over tid ;)
Her jeg bor er det bare turnus arbeid, ingenting innen helsevesenet som bare har dagjobbing. Med turnus arbeid blir det mye kveldsvakter og det går ikke da noen må hjem med guttungen ;) Men er uansett glad jeg jobber på skole nå, trives faktisk mye bedre der enn i helsevesenet ;) Hvertfall nå som jeg er gravid ;)

Her jeg bor er det bare turnus arbeid, ingenting innen helsevesenet som bare har dagjobbing. Med turnus arbeid blir det mye kveldsvakter og det går ikke da noen må hjem med guttungen ;) Men er uansett glad jeg jobber på skole nå, trives faktisk mye bedre der enn i helsevesenet ;) Hvertfall nå som jeg er gravid ;)

Hvis du trives så er det jo bare flott :-) ting kan jo forandre seg..kanskje gubben får seg annen jobb seinere og ;)

Jeg jobber som Paramedic/Ambulansearbeider. (Paramedic betyr at jeg har 3 års videreutdanning på høgskole etter fagbrev, kan gi medisiner og utføre avanserte tiltak etter delegering fra lege.) Jeg har jobbet der i 8 år og stortrives!

Jeg er hovslager :) Har sykepleiebakgrunn, men ville mye heller jobbe ute og med dyr, pluss at jeg legger opp min egen arbeidsdag. Herlig :)

Jeg jobber som Paramedic/Ambulansearbeider. (Paramedic betyr at jeg har 3 års videreutdanning på høgskole etter fagbrev, kan gi medisiner og utføre avanserte tiltak etter delegering fra lege.) Jeg har jobbet der i 8 år og stortrives!

Høres spennende ut :-)

Men jeg har inntrykk av at i England så har de den tittelen alle (paramedic),betyr det at alle har den tilleggsutdannelsen? Hehe,ikkje sikkert du vet det da;)

Back
Topp