Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er utdannet helsefagarbeider, men på grunn av mannens skift arbeid kan ikke jeg jobbe turnus. Jobber derfor nå på barneskole som lærerassistent for 3.klasse Stortrives!
Her jeg bor er det bare turnus arbeid, ingenting innen helsevesenet som bare har dagjobbing. Med turnus arbeid blir det mye kveldsvakter og det går ikke da noen må hjem med guttungen Men er uansett glad jeg jobber på skole nå, trives faktisk mye bedre der enn i helsevesenet Hvertfall nå som jeg er gravidGår vel ann og finne arbeid til yrkesstatusen din,selv om mannen jobber skift? Er jo innenfor samme bransje,men kommer ikke på noe på stående fot annet enn dagavdeling f.eks vet ikke om jeg Hadde klart en fast stilling sånn over tid
Her jeg bor er det bare turnus arbeid, ingenting innen helsevesenet som bare har dagjobbing. Med turnus arbeid blir det mye kveldsvakter og det går ikke da noen må hjem med guttungen Men er uansett glad jeg jobber på skole nå, trives faktisk mye bedre der enn i helsevesenet Hvertfall nå som jeg er gravid
Jeg jobber som Paramedic/Ambulansearbeider. (Paramedic betyr at jeg har 3 års videreutdanning på høgskole etter fagbrev, kan gi medisiner og utføre avanserte tiltak etter delegering fra lege.) Jeg har jobbet der i 8 år og stortrives!