Hva jobber dere som/innenfor ?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
KAnskje de har vært en tråd om det tidligere,er jo ikke så lenge siden jeg meldte meg inn her..har ikke funnet noe tråd om det enda ;)

Jeg er miljøarbeider :) Jobber med barn og ungdom med bl.a autisme :)

Jeg er helsefagarbeider, jobbet i hj.tj og i boliger med psykisk utviklingshemming :) skal begynne med videreutdanning innen barsel og barnepleie nå :D

Så spennende yrker:).
Jobber for tiden på kontor, "Resepsjonist".. Ikke drømmejobben, men får gå ett års tid etter bebi er født (begynte i desember så føler jeg må jobbe litt før jeg evt finner noe nytt);)

Jobber som spes.sykepleier, mest med barn og nyfødte :)

selv er jeg hjelpepleier i hj.tjenesten,trives godt . Kunne tenkt meg videreutdanning på sikt,må finne ut hva jeg har mest lyst til .

Jeg jobber innen butikkbransjen, og jobber som NK på en sportsbutikk. :-) ikke akkurat drømmejobben, men det er 100% jobb, og hvem trenger vel ikke det når ugiftene begynner å strømme på. :-)

Barnehageassistent i familiebarnehage, barn 0-3 år :)

Er siviløkonom og jobber som markedskoordinator (styring og utvikling av markedsføring og kundekommunikasjon). Trives godt :-)

Er helsesekretær, jobber på sykehus på polikllinikk for fordøyelsessykdommer. Og trives veldig godt med gode kollegaer, bra arbeidsmiljø og kjempe hyggelige pasienter. å treffe hverdag. Elsker jobben min:)

Sykepleier og jobber på en kortidsavdeling og rehabiliteringsavdeling i kommunehelsetjenesten :)

Jeg jobber som renholder. Ikke drømmejobben, men det betaler regningene. Har ennå ikke funnet ut hva jeg vil bli når jeg blir stor ;)

Jeg jobber som butikksjef i en Sunkost butikk :) Begynte i oktober og synst d er kjempe kjekt og spennende, lærer noe nytt kver dag :D

Back
Topp